اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

قرار داد قلعه نویی و هافبک کهنه کار رشتی با داماش

پس از احیا داماش و آغاز تست‌گیری این باشگاه، نقل و انتقالات داماش نیز شروع شده و اخبار خوبی از این تیم به گوش می‌رسد که می‌توان از تمدید قرار داد دو بازیکن با این تیم نام برد.

قرار داد قلعه نویی و هافبک کهنه کار رشتی با داماش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نقل و انتقالات فوتبالی برای تیم داماش گیلان آغاز شده و خبر‌های خوبی از این تیم به گوش می‌رسد که تمدید قرارداد عرفان قلعه نویی، میثم میرپسنیده و حضور فرزاد سیری با تجربه که سابقه دبیری هیات فوتبال گیلان را دارد در این تیم نام برد. 

عرفان گودرز قلعه نویی دروازه بان جوان و فصل‌های اخیر داماشی‌ها با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را با این باشگاه گیلانی به مدت دو فصل تمدید کرد. 

عرفان گودرز متولد ۱۳۷۵ در شهر رشت است که فوتبال خود را از داماش آغاز کرد و از معدود فوتبالیست‌های سابق داماش بود که با وجود پیشنهادهای گوناگون با فسخ قرارداد با شهرداری بندرعباس؛ از آغاز شکل گیری و احیای مجدد داماش در تمرینات فصل گذشته این تیم حاضر شد. 

هافبک کهنه کار فوتبال رشت به داماش گیلان پیوست
میثم میرپسنیده هافبک فصل گذشته سپیدرود با عقد قراردادی با باشگاه داماش به این تیم گیلانی پیوست تا بار دیگر پیراهن لاجوردی داماش را به تن کند. 

میرپسنیده متولد شهر رشت است که سابقه بازی با داماش و سپیدرود در لیگ یک و لیگ دو را در کارنامه دارد. 

انتخاب سرپرست و مدیراجرایی تیم فوتبال داماش
دبیر سابق هیات فوتبال گیلان به عنوان سرپرست و مدیراجرایی تیم فوتبال داماش معرفی شد. 

طی حکمی از سوی دکتر اسماعیل شاد، فرزاد سیری از پیشکسوتان فوتبال گیلان و دبیر سابق هیات فوتبال گیلان به عنوان سرپرست و مدیراجرایی جدید تیم فوتبال داماش گیلان انتخاب شدند. 

لازم به ذکر است، فرزاد سیری متولد ورامین و بزرگ شده اسالم تالش هستند که سابقه بازی و مربی‌گری در تیم‌های گیلانی را در کارنامه دارد. و حدود یک سال پیش با هیات فوتبال گیلان قطع همکاری کرده بود. 

به گزارش فارس، داماش گیلان بعد از یک فصل دوری از مسابقات ورزشی کشور با خرید امتیاز لیگ سه بار دیگر احیا شد و محمد مختاری کاپیتان سابق داماش عهده دار مسئولیت فنی لاجوردی‌پوشان در فصل آتی می‌باشد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول