اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محدودیت یک‌طرفه مقطعی در محورهای شمال

سرپرست پلیس راه مازندران در ارتباط با یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، گفت: چنانچه توقف طولانی و ترافیک ایستگاهی اتفاق بیفتد با نظر پلیس منطقه برای کوتاه‌مدت جهت تخلیه مسیر و تسهیل تردد در محورهای هراز و کندوان محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

محدودیت یک‌طرفه  مقطعی در محورهای شمال

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک ایستگاهی در ورودی شهر مرزن‌آباد به طول چهار کیلومتر هستیم.

وی افزود: همچنین در محدوده سپاسد محور هراز شاهد ترافیک یک کیلومتری هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران در ارتباط با یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، تصریح کرد: چنانچه توقف طولانی و ترافیک ایستگاهی اتفاق بیفتد بانظر پلیس منطقه در کوتاه‌مدت تخلیه مسیر صورت گرفته تا تسهیل تردد در محورهای هراز و کندوان اتفاق می‌افتد.

این مسؤول با اشاره به لغزندگی مقطعی محورهای شمال، اضافه کرد: همچنین در ارتفاعات کندوان و هراز شاهد مه‌آلودگی و کاهش دید هستیم.

عبادی با اشاره به اینکه از روز گذشته بازگشت ۸۰ هزار خودرو ورودی در شهرهای مازندران به‌ویژه شهرهای غربی برای مدیریت ترافیک آغاز شد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت محدود محورهای هراز وکندوان درصورت امکان مسافران از محور سوادکوه جهت برگشت استفاده کنند.

وی در پایان بر ضرورت مدیریت سفر تاکید کرد و گفت:  لازم است مسافران درصورتی که ضرورتی برای بازگشت ندارند روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته بعد را برای بازگشت انتخاب کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول