اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح نذر امام رضا(ع) ویژه بانوان زندانی

جانشین امور بانوان دفتر آستان قدس در چهارمحال و بختیاری گفت: طرح «نذر امام رضا(ع)» ویژه مادرانی است که توانایی رهایی از بند را ندارند که در این طرح با کمک خیران هزینه لازم برای آزادی آنان تامین می‌شود.

اجرای طرح نذر امام رضا(ع) ویژه بانوان زندانی

مهری برهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کارگروه امور بانوان و خانواده خدمت رضوی استان به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و پیاده‌روی که همه ساله به سمت حرم مطهر امام رئوف انجام می‌شد و متأسفانه اکنون به خاطر کرونا محدود شده است چند موکب برپا کرده است تا با برقراری ارتباط مجازی، دل‌های عاشقان را در صحن و سرای امام مهمان کند.

جانشین امور بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری افزود: این کارگروه هفت نفر جمعیت دارد که هر کدام با توجه به تخصص خود در یکی از موکب‌های خیاطی رضوی، تعمیر چادر رایگان، حجاب رضوی، کودکان رضوی، سبک زندگی رضوی، شمین(مادران) رضوی و زیارت نیابتی و روضه خانگی انجام وظیفه می‌کنند.

اجرای طرح نذر امام رضا(ع) ویژه بانوان زندانی

 وی ادامه داد: مهمترین طرحی که در این موکب‌ها انجام می‌شود طرح «نذر امام رضا (ع)» ویژه مادرانی است که توانایی رهایی از بند را ندارندغ که در این طرح با کمک خیران و مردم مبلغ لازم را جمع‌آوری می‌کنند و از طرف بنیاد کرامت و ستاد دیه به سه خانواده‌ای که از قبل شناسایی شده است، تحویل داده می‌شود.

برهانی‌پور بیان کرد: این موکب‌ها با نام خادم‌الرضا از دوازدهم تا هفدهم مهرماه از ساعت ۴ تا۱۰ شب در خیابان یاس شهرکرد حوالی ترمینال سامان پذیرای دلدادگان امام هشتم هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول