اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

عزت ایران ثمره تلاش شهیدهمدانی‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه عزت ایران ثمره تلاش شهیدهمدانی‌هاست گفت: این عزت از عمل به تعهد حاصل می‌شود.

عزت ایران ثمره تلاش شهیدهمدانی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت حاج حسین همدانی با بیان اینکه شهید همدانی‌ها در دامن ملت نجیبی رشد پیدا کردند اظهار کرد: کمتر کشوری یافت می‌شود که به این میزان چهره‌های نجیب در آن یافت شود.

وی با اشاره به اینکه شهید همدانی‌ها‌ و مدافعان حرم شخصیت‌های شریف و نجیبی داشتند  افزود: محصول تلاش شهید همدانی‌ها به عزت کشور بدل شده که این مهم به سادگی به دست نمی‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در دنیا عزتمند است تصریح کرد: این عزت از عمل به تعهد حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی بر سر تعهد خود با خدا بوده و هستند که همین اتفاق سربلندی را برای کشور فراهم کرد تأکید کرد: ملت ما تعهد به ولایت امام رضا(ع) دارد، جمهوری اسلامی از زمانی که امام قیام کرد، یک مسئولیت فرهنگی برای خود فراهم کرد.

شعبانی با بیان اینکه پایه و اساس حرکت امام توجه به مسائل فرهنگی داشت خاطرنشان کرد: همه نهادها و سازمان‌های جمهوری اسلامی به فرهنگ اهمیت ویژه‌ای قائل هستند به طوری که همه انقلابی‌ها و خواهان پیشرفت نظام اسلامی به این مقوله مهم توجه دارند چراکه انقلاب اسلامی برای کار فرهنگی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه در میدان نبرد نگاه فرهنگی همدانی‌ها و انقلابی‌ها غلبه دارد گفت: در هر عرصه‌ای این نگاه فرهنگی غلبه دارد حتی در مبارزه با تکفیری‌ها هم این نگاه وجود دارد.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول