اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه مسجدی‌های سیرجان/توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر

نمازگزاران مسجد مسلم‌بن عقیل سیرجان در سالروز شهادت امام رضا(ع) بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر بین نیازمندان توزیع کردند.

کمک مؤمنانه مسجدی‌های سیرجان/توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان؛ نمازگزاران و خیران حسینیه و مسجد مسلم‌بن عقیل سیرجان امروز به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، ۸۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، چای، شکر، حبوبات، مواد بهداشتی و ۶۰ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، جامدادی و خودکار را بین نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع کردند.

حجت‌الاسلام مرتضی ریاحی امام جماعت این مسجد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این بسته‌ها به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط  نمازگزاران و خیران مسجد و حسینیه مسلم‌بن عقیل سیرجان تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و همراهی و کمک به اقشار بی‌بضاعت و مناسبت این روز، کمک‌های مومنانه توزیع شده و نمازگزاران این مسجد نیز با همکاری و تعامل لازم هم در کمک‌های مومنانه این ایام و هم تهیه جهیزیه زوج‌های جوان در عید غدیر هر سال پیشقدم هستند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول