اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ولایت و انقلاب خط قرمز سردار همدانی بود

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران با بیان اینکه سردار همدانی وجاهت ملی و تفکر فراملی داشت گفت: خط قرمز سردار همدانی ولایت، انقلاب اسلامی و شهدا بود.

ولایت و انقلاب خط قرمز سردار همدانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار حسن حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار همدانی با بیان اینکه به نیابت از سردار در سپاه محمد رسول‌الله تهران خدمتگذاری می‌کنم اظهار کرد: ایشان در روز معارفه‌ به عنوان فرمانده سپاه محمدرسول‌الله گفت «ما هنوز منتظر فرمانده خود هستیم و من به نیابت از حاج احمد متوسلیان خدمتگذاری می‌کنم» بنده هم به نیابت از حاج حسین همدانی خدمتگذاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهی در هر مکتبی تعریف خود را دارد افزود: سردار همدانی و سردار سلیمانی تربیت یافتگان مکتب اسلام و عاشورا هستند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران با بیان اینکه سردار همدانی فرمانده‌ای رئوف و خونگرم بود تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در پیام خود برای شهید همدانی از ایشان به عنوان فرمانده قدیمی و صمیمی یاد می‌کنند چرا که سردار همدانی هرجا بوده افراد را شیفته خود می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه سردار همدانی با تدبیر و شجاع بود ادامه داد: صمیمت، رفاقت و رفتارهای بردارانه حاج حسین زبانزد خاص و عام بود و در مدیریت تبحر داشت.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه او بسیار مردمی بود خاطرنشان کرد: سردار همدانی در سازماندهی مردمی بسیار متبحر و در کارهای جمعی مدیریت بالایی داشت به طوری که در سوریه موفق به تشکیل دفاع وطنی شد.

وی با بیان اینکه سردار همدانی وجاهت ملی و تفکر فراملی داشت گفت: خط قرمز سردار همدانی ولایت، انقلاب اسلامی و شهدا بود.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران با اشاره به اینکه ایشان در همه صحنه‌های سخت انقلاب حضور داشت اظهار کرد: خیلی‌ها تلاش کردند در جریان فتنه ۸۸ او را ترور شخصیت کنند اما او سخت ایستاد اما همه جا گفت بین فریب‌خوردگان با فتنه گران تفاوت بگذارید.

وی با بیان اینکه شهید معتقد بود که مردم نباید آسیب ببینند و با وقار تمام وارد میدان شد گفت: او صف فتنه‌گران را با مردمی که فریب خورده بودند.

حسن‌زاده با بیان اینکه سردار همدانی به شدت اعتقاد به سرکشی از  خانواده شهدا داشت تصریح کرد: خانواده شهیدی می‌گفت وقتی حاج حسین همدانی رفت، احساس کردیم که یتیم شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه حاج حسین همدانی به پیشکسوتان زمان جنگ بسیار احترام می‌گذاشت و کارهای مردمی زیادی انجام داده که هنوز هم جریان دارد تأکید کرد: ایشان به جوانان اعتقاد  ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول