اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهدا تمام قاعده‌های جنگ را بر هم زدند

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه شهدا در برابر نظریه‌پردازها و سیاست‌های جهانی جنگیدند و تمام قاعده‌ها را بر هم زدند گفت: اینان و افرادی چون شهید همدانی و شهید سلیمانی عاشق خدا بودند و در این راه سر از پا نمی‌شناختند.

شهدا تمام قاعده‌های جنگ را بر هم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی اظهار کرد: توفیق الهی است که در سالروز شهادت مولا و ولی نعمتان امام رضا(ع) در کنار مرقد شهدا هستیم.

وی گفت: یقیقا اگر این شهدا در روز عاشورا و یا دوران حیات امام رضا(ع) بودند همراه  برگزیدگان خداوند قرار می‌گرفتند و اجازه چنین اتفاقاتی را نمی‌دادند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه کربلا نور است و امام حسین (ع) نور و مصباح هدایت گفت: اگر کسی شیرینی راه حسین(ع) به دهانش آمد با سرنیزه هم نمی‌توان آن را از این مسیر نورانی دور کرد.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد پرده‌ها را کنار گذاشت و نور الهی را دید خاطرنشان کرد: حاج حسین همدانی با همه قواعد بازنشسته بود اما او همیشه سعی می‌کرد همه این قواعد را خیلی قاعده‌مند دور بزند و در راه خدمت به نظام و اسلام کار کند.

طائب در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در برابر نظریه‌پردازها و سیاست‌های جهانی جنگیدند و تمام قاعده‌ها را بر هم زدند گفت: نور راه حق جاذبه‌ای دارد که انسان را به جایی می برد که دیگر به زمین راه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه وقتی کششی از سوی معشوق نباشد کسی جلودار عاشق نیست گفت: شهدا و افرادی چون شهید همدانی و شهید سلیمانی نیز عاشق خدا بودند و در این راه سر از پا نمی‌شناختند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول