اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بود

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بودند گفت: ایشان کار برای محرومان را یک تکلیف می‌دانست.

شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی ضمن قدردانی از حضور مهمانان از استان‌های مختلف در این مراسم اظهار کرد: شهید همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی بودند که برای موفقیت باید همیشه در مسیر ایشان  پیش رفت.

وی گفت: تقریبا یک ماهی قبل از شهادت حاج حسین بود که ایشان تماس گرفتند و گفتند به همدان می‌آیند تا جلسه‌ای در سپاه استان با فرماندهان برگزار کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: در این مراسم شهید همدانی فرمودند «رشدی که از هیات رزمندگان داشتیم یادگاری از شهدای همدان بوده است؛ عمدتا شهدای همدان در هیات رزمندگان حضور داشتند و می‌خواهم امروز مسوولیت این هیات را به شما بدهم».

وی بیان کرد: بنده گفتم «حاج حسین این وظیفه سنگینی است» اما ایشان بر موضوع تاکید کردند، وقتی گفتم عزیزان دیگری هستند اصرارشان این بود این جایگاه توسط مجموعه سپاه هدایت و رهبری شود.

مجیدی در ادامه با اشاره به وجهه مردمی شهید همدانی و توجه خاص ایشان به حل مشکلات مردم اظهار کرد: سردار همدانی علاوه بر اینکه فرمانده نظامی قَدَری بود اما معتقدم آنچه ایشان را حاج حسین همدانی کرد وجهه مردمی ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه وقتی از سوریه برمی‌گشتند باز هم با مردم بودند گفت: شاید اگر ما بودیم وقت خود را برای خانواده می‌گذاشتیم اما ایشان اغلب وقت خود را برای حل مشکلات دوستان و آشنایان و محرومان می‌گذاشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: ایشان خود را در ظاهر نسبت به کارهای مردمی نمایان نمی‌کرد اما کار برای محرومان را یک تکلیف برای خود و ما می‌دانست و می‌گفت باید این کار را انجام دهید.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول