اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه باید برای موفقیت استاندار اصفهان تلاش کنند/ تخصص و تعهد ملاک انتصابات باشد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به اینه رئیس‌جمهور و هیات دولت به این جمع‌بندی رسیده‌اند که سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان باشد، از الان همه باید متحد شوند و کمک کنند تا استاندار موفق شود.

همه باید برای موفقیت استاندار اصفهان تلاش کنند/ تخصص و تعهد ملاک انتصابات باشد

محمود معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با انتصاب مرتضوی به عنوان استانداری اصفهان اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که وقتی رئیس‌جمهور و وزیر کشور به این نتیجه رسیده‌اند که وی این توانایی را دارد، بنابراین باید به استاندار منتخب اعتماد و کمک کرد تا این مشکلات استان اصفهان را حل کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: وی قبل از این مسؤولیت در یک دوره‌ای با آقای رئیسی کار کرده‌اند و مسؤول آستان قدس در اصفهان بوده‌اند و بعد هم در مسؤولیت‌های دیگر بوده‌اند،  به همین دلیل است که چون وزیر کشور و هیات دولت بررسی کرده‌اند و این تصمیم را گرفته‌اند همه باید به وی کمک کنند.

وی ادامه داد: مسؤولیت استانداری اصفهان، مسؤولیت خطیری است و بعد از تهران جزو شهرهای اول کشور محسوب می‌شود؛ امیدواریم که بتوانند این کار را انجام دهند.

معلمی با اشاره به مهمترین مشکلات اصفهان، اولویت‌های استان را چنین برشمرد:استاندار درباره استان اصفهان، باید به چند نکته مهم توجه کنند، یکی مسأله آب است و شرق اصفهان و حتی غرب اصفهان الان با این مشکل روبرو هستند؛ ایشان باید در این زمینه طراحی خوبی داشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: نکته دوم، بحث گردشگری است؛ اصفهان زمینه خوبی برای گردشگری دارد و نکته بعد، مسئله فرهنگی است و این مورد بیشتر با شهرداری است، اما مسؤولیت مهم استاندار را هم بر عهده دارد و طبیعتا در این زمینه هم ما توقع داریم که آقای مرتضوی بتوانند مشکلات فرهنگی اصفهان را هم پیگیری و حل کنند؛ اما مشکلات مهم، بیشتر به بخش کارخانه‌ها و گردشگری و مسأله آب اصفهان مربوط است که امیدواریم وی بتواند برای حل مشکلات اقدام کند.

وی به اهمیت انتخاب افراد متخصص و متعهد در انتصابات اشاره کرد و افزود: نکته دیگر این است که شهر و استان اصفهان، یک شهر مذهبی باسابقه است و باید کسانی بر سر کار بیایند که به این نکته هم توجه داشته باشند.

معلمی اذعان کرد: به همین دلیل کسانی باید بر سر کار بیایند که هم به ویژگی مذهبی شهر اصفهان و هم به مسائل صنعتی و آب اصفهان توجه داشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خطاب به جریانات سیاسی مختلف اصفهان گفت: در اصفهان افراد مختلفی از طرف گروه‌ها و جریانات سیاسی مختلف برای استانداری معرفی می‌شدند؛ اما با توجه به این که رئیس‌جمهور و وزیر کشور این تصمیم را گرفتند، الان همه باید متحد شودند و کمک بکنند تا استاندار موفق شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول