اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پردیس سینمایی قدس تجهیز می‌شود

مدیر سینماهای مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان گفت: پردیس سینمایی قدس همدان برای تجهیز نیازمند اعتبار است که به زودی نسبت به تجهیز آن اقدام خواهد شد.

پردیس سینمایی قدس تجهیز می‌شود

سعید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پروژه پردیس سینما قدس هپجنان در حال بازسازی است اظهار کرد: در حال حاضر پروژه در حال اجرای نماست که تایید نمای آن را بعد از هشت ماه از میراث فرهنگی گرفتیم.

وی با بیان اینکه نمای سینما از آجر قزاقی و برگرفته از معماری و بافت تاریخی همدان است گفت: در کارهای داخلی هم در حال روکش و نازک‌کاری هستیم و کف‌پوش سالن‌ها در حال اجراست.

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز حوزه همدان خاطرنشان کرد: این سینما در چهار سالن که یکی با ظرفیت ۲۶۰ نفره، یک سالن ۱۰۰ نفره و دو سالن ۵۰ نفره طراحی شده و از این پس قابلیت میزبانی از بسیاری از علاقمندان به سینما را دارد.

وی با تا‌کید بر اینکه برای کارهای عمرانی ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم افزود: برای تجهیزات هر سالن هم ۲ میلیارد تومان لازم است که امیدواریم با کمک دستگاه‌های مختلف تامین شود.

شرفی با تاکید بر اینکه امیدواریم پردیس سینمایی قدس هرچه زودتر افتتاح شود افزود: اداره‌کل ارشاد تاکنون حمایت معنوی زیادی داشته اما امیدواریم در حمایت ریالی و خرید تجهیزات سینمایی نیز کمک کند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول