اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صباغ: برخی کشورها به سیاسی کردن پرونده شیمیایی در سوریه ادامه می دهند

نماینده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت که دمشق بکارگیری تسلیحات شیمیایی تحت هرگونه شرایط واز سوی هر طرف و در هر زمان ومکان را مجددا محکوم می کند.

صباغ: برخی کشورها به سیاسی کردن پرونده شیمیایی در سوریه ادامه می دهند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «بسام صباغ»  نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد، سوریه استفاده از سلاح‌های شیمیایی را تحت هر شرایطی و توسط هرکسی ،در هر مکان و زمان رد و محکوم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، صباغ در جلسه شورای امنیت تاکید کرد که سوریه از نبود عدالت و بی طرفی در گزارش‌های نماینده عالی در امور خلع سلاح و پافشاری در نادیده گرفتن نگرانی‌های سوریه و اطلاعاتی که ارائه می‌دهد، ابراز تاسف می‌کند.

وی افزود: برخی از کشورها همچنان پرونده شیمیایی در سوریه را سیاسی می‌کنند و همکاری سوریه با سازمان منع سلاح شیمیایی را نادیده می‌گیرند و اتهامات بی اساس مطرح می‌کنند.

نماینده سوریه گفت:  هیئت حقیقت یاب همچنان اطلاعات ارائه شده به آن  درباره اینکه گروه‌های تروریستی سلاح شیمیایی  در اختیار دارند وقصد دارند با استفاده از آن، ارتش سوریه را در این خصوص متهم بشناسند، نادیده می‌گیرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول