اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم اهتمام جدی به حلقه‌های صالحین

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: اهتمام جدی به حلقه‌های صالحین و گروه‌بندی‌ها از جمله اقدامات مهم و مورد انتظار است.

لزوم اهتمام جدی به حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان،  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در نشست ویدئوکنفرانس استادیاران حلقه‌های صالحین بسیج استان به قرائت و تفسیر آیات ۱۱۳ تا ۱۱۵ سوره مبارکه آل عمران پرداخت و گفت: خداوند متعال در این آیات  ایمان و اعتقاد قلبی به خداوند و روز قیامت، ارتباط ویژه با خدا و تلاوت آیات الهی، احساس مسئولیت اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر و پیشتازی در انجام کارهای خیر را از جمله ویژگی های افراد صالح عنوان کرده است.

امام جمعه زاهدان افزود: از ویژگی‌های دیگر این افراد، پرهیزگاری، ایمان و عمل صالح است که با اعتقاد و انگیزه زیاد به فعالیت پرداخته و تلاش‌های‌شان بی ثمر نخواهد بود و اجر فراوان دریافت می‌کنند.

آیت‌الله محامی به بیان انتظارات از شبکه صالحین و ائمه جمعه پرداخت و اظهار داشت: اهتمام جدی به حلقه‌های صالحین و گروه‌بندی‌ها، همت برای ایفای نقش و قرار دادن این امر جزء کارهای اصلی از جمله اقدامات مهم و مورد انتظار است.

وی خواستار گسترش ویژگی‌های بیان شده در سطح جامعه شد و ادامه داد: نشر هر یک از این ویژگی‌ها در سطح جامعه کلید حل آسیب‌هاست و در عملکرد ما تاثیر گذار خواهد بود.

وی گفت: باید با نگاه شناسایی نیرو در جلسات حضور یافته و روی این افراد سرمایه‌گذاری کنید سپس کادر سازی و به‌کارگیری آنها در فعالیت‌های فرهنگی از اهداف کار باشد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: لازمه موفقیت در کار این است که ابتدا خود پیشتاز و به صورت عملی پیشوا باشیم زیرا آنچه امام خمینی(ره) را تبدیل به پیشوا کرد اعتقاد و ایمان قلبی به خداوند، احساس مسئولیت اجتماعی و سپس طلب کردن آن از مردم بود و باید مراقبت ویژه از نفس خود داشته باشیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول