اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ریزش کوه در جاده‌های کوهستانی چهارمحال و بختیاری در پی زلزله/ کلیه مسیرها باز شده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ریزش‌ کوه در برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ در پی زلزله صبح امروز گفت: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی باز شده و عوامل راهداری مشغول پاکسازی مسیرها هستند.

ریزش کوه در جاده‌های کوهستانی چهارمحال و بختیاری در پی زلزله/ کلیه مسیرها باز شده است

حامد ایرج‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کلیه محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری پس از زلزله صبح امروز مورد بررسی قرار گرفت و کلیه پرسنل راهداری در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چند مورد ریز کوه و سنگ در محورهای مواصلاتی کوهستانی استان و در منطقه بازفت گزارش شد اما سریعا پرسنل راهداری مسیر تردد را باز نموده و در حال حاضر هیچ‌گونه مسدودی در مسیرهای استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تیم‌های ارزیابی در حال بررسی خسارات وارد شده به جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان هستند و کلیه محور ها در حال بررسی و پاکسازی هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول