اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ویژه‌برنامه‌های مذهبی پایان ماه صفر در کانون های خدمت رضوی هرمزگان اعلام شد

کانونهای خدمت رضوی هرمزگان، ویژه‌برنامه‌های مذهبی متعددی را به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر تدارک دیده است که متناسب با اقشار مختلف جامعه در حال اجراست.

ویژه‌برنامه‌های مذهبی پایان ماه  صفر در کانون های خدمت رضوی هرمزگان اعلام شد

اسماعیل تزرو دبیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های متعددی به مناسبت روزهای پایانی ماه مبارک صفر و روزهای وفات رسول خدا و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در هرمزگان تدارک دیده است.

وی افزود: کرسی تلاوت رضوی و شانزدهمین دوره جشنواره مردمی تلاوت های مجلسی را در روز یک شنبه 11 مهرماه اجرا کردیم که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد و با استقبال ویژه‌ای همراه بود. همچنین محفل آئینی و شب شعر رضوی را در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان داشتیم که به همت فعالان کانون‌های خدمت رضوی برپا شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان با اعلام برپایی پویش ملی «سراج الله»، عنوان داشت: قرائت دسته جمعی سوره مبارکه انسان و هدیه ثواب آن به ساحت نورانی و مطهر امام رضا (ع) را در روز چهارشنبه 14 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا خواهیم داشت که به طور همزمان با حرم مطهر در اماکن متبرکه، مساجد سراسر کشور و در منازل توسط خانواده‌ها به اجرا در می‌آید.

تزرو به برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام رضا علیه السلام در روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه از ساعت 9 صبح اشاره و گفت: در گلزار شهدا میزبان حضور باشکوه مردم بندرعباس خواهیم بود و سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان است.

وی همچنین گفت: با مشارکت ستاد مردمی دیه استا و اداره زندان‌های استان هرمزگان، ویژه برنامه نذر امام را با هدف انجام نذر آزادی مادران و زنان معسر زندانی خواهیم داشت و در برنامه دیگری به مناسب سالروز جانکاه شهادت امام رضا (ع)، نذر شفا ( ویزیت و تامین دارو، خرید و شارژ کپسول اکسیژن برای مناطق محروم و افراد بی بضاعت ) را برگزار خواهیم کرد که همگی با محوریت مردم خونگرم و پرمهر استان هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول