اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اتمام انتصابات شهرداری تا پایان مهر/ جزئیات گزارش یک ماهه زاکانی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انتصابات در شهرداری بر اساس بررسی کانون ارزیابی صورت گرفته است، گفت: انتصاب مدیران شهری و شهرداران مناطق تا پایان این ماه به اتمام می‌رسد.

اتمام انتصابات شهرداری تا پایان مهر/ جزئیات گزارش یک ماهه زاکانی

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره جلسه هم‌اندیشی شورای شهری‌ها با شهردار تهران اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر شهردار تهران معاونین جدید آن نیز حضور داشتند و به اعضای شورا معرفی شدند.

وی افزود: همچنین علیرضا زاکانی شهردار تهران گزارشی از عملکرد یک ماهه مدیریت شهری جدید به شورای شهری‌ها ارائه داد که دارای چندین محور بود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: چگونگی تأمین منابع مالی و ساماندهی پرداخت حقوق و مزایا از جمله مسائل مطرح شده در جلسه توسط شهردار تهران بود

امانی خاطرنشان کرد: علیرضا زاکانی در جلسه هم‌اندیشی با شورای شهری‌ها گفت، ‌زمانی که به شهرداری آمد نگران بود که در پرداخت حقوق کارکنان با مشکل مواجه شویم چرا که موجودی نقدینگی شهرداری در خزانه بسیار اندک بود در حالی که ماهانه 2 هزار میلیارد تومان برای نگهداشت شهر و پرداخت حقوق کارکنان نیاز است در حالی که فقط 10 درصد این مقدار، موجود بود.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که زاکانی انجام داد همه سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری باید درآمدهای خود را در خزانه به صورت متمرکز واریز کنند و این موضوع سبب شد که مدیریت در این زمینه انجام گیرد و میزان پول موجود در خزانه افزایش یابد.از طرفی شهردار جدید اعلام کرد که جلوی مسدود شدن حساب‌های شهرداری توسط تأمین اجتماعی گرفته شده است.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: در مورد انتصابات جدید در شهرداری علیرضا زاکانی به اعضای شورا گفت خودش مستقیم درگیر این قضیه نبوده و همه تماس‌ها و پیشنهادها را به کانون ارزیابی ارجاع داده است این کانون متشکل از اساتید دانشگاهی و کارشناسان مدیریت شهری بوده و افراد پس از مصاحبه و آزمون بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب شده‌اند و چند نفر نهایی که بالاترین امتیازها را گرفته باشند به شهردار معرفی شده‌اند.

امانی اعلام کرد:‌شهردار تهران به اعضای شورای شهر گفته است که تا پایان ماه جاری همه شهرداران مناطق و مدیران جدید شهرداری منصوب می‌شوند و در واقع موضوع انتصابات در این ماه به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است علیرضا زاکانی شهردار تهران هر هفته در یک معاونت و یک منطقه از شهرداری بازدید داشته باشد و جلسه‌ای برگزار کند همچنین جلساتی با معتمدین محلات، نخبگان و ایثارگران داشته باشد و اعضای شورا هم هر کدام آمادگی داشته باشند می‌توانند در این جلسات شرکت کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول