اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نشست وزرای امارات و سوریه با محوریت همکاری‌های اقتصادی

وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه با همتای اماراتی خود در دبی دیدار و درباره مهم‌ترین موضوعات اقتصادی دارای اهتمام مشترک گفت‌وگو کردند.

نشست وزرای امارات و سوریه با محوریت همکاری‌های اقتصادی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد سامر الخلیل» وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه روز یکشنبه (دیروز) با «عبدالله طوق» همتای اماراتی خود در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی اکسپو دبی ۲۰۲۰ دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف درباره احیای شورای بازرگانی سوریه و امارات با هدف بهبود تبادلات تجاری،سرمایه‌گذاری و همکاری در زمینه اقتصادی دو کشور توافق کردند.

الخلیل در این دیدار بر اهمیت روابط سوریه و امارات تأکید و توضیحاتی درباره جدیدترین قوانین در سوریه به خصوص قانون سرمایه‌گذاری جهت فراهم کردن فضای مناسب و جذاب سرمایه‌گذاری به ویژه در مرحله بازسازی سوریه و تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف، ارائه کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در این دیدار بر اهمیت تنوع اقتصادی به منظور مصون نگه داشتن کشورها از خطرات تمرکز بر یک بخش و یا بخش‌های محدود که تهدیدی برای ثبات اقتصادی کشورهاست، تأکید شد.

وزیر اقتصاد سوریه همچنین برگزاری موفق نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ در شرایط و چالش‌های مواجه با ویروس کرونا را به امارات تبریک گفت.

وزیر امارات نیز بر آمادگی کشورش برای حمایت از سوریه از طریق انتقال تجربیات موفق در بخش اقتصادی تأکید کرد و استمرار دیدارها و سفرهای متقابل طرف‌های سوری و اماراتی را ضروری خواند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول