اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس جمهور: استان اصفهان با همه وجود پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده است

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: اصفهان از جهت اینکه با همه وجود و امکان پای انقلاب و نظام و ارزش‌ها ایستاده، استان ویژه‌ای است و شاید کمتر خانه‌ای در استان اصفهان باشد که در آن ایثارگر نباشد.

رئیس جمهور: استان اصفهان با همه وجود پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری جلسه هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه آقایان سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی به ترتیب به عنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان از اعضای دولت رای اعتماد گرفتند.

سیدرضا مرتضوی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد گرایش تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد  گرایش متالورژی استخراجی و همچنین دکتری در رشته مهندسی مواد گرایش مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی پیش از این به عنوان مدیر مرکز توسعه خوشه‌های صنعتی استان اصفهان، قائم‌مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مشاور استاندار اصفهان و مشاور بنیاد نخبگان و مدیر طرح توانمندسازی مسوولیت داشته است.

سیدابراهیم رئیسی با اشاره به انتخاب استانداران جدید اصفهان و هرمزگان، گفت: از آقای وحیدی وزیر کشور برای آماده کردن مقدمات و از استانداران جدید برای قبول مسوولیت در دولت و خدمتگزاری به مردم قدردانی می‌کنم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این انتخاب، هم به دانش، تخصص و روحیه انقلابی و هم به موضوع و محور مهم جوان‌گرایی توجه شده است، گفت: توصیه بنده به استانداران جدید این است که در انجام مسوولیت و ایفای نقش استانداری حتما به جوانان توجه کنند و به آنها میدان دهند.

وی افزود: حتما با نگاه باز حتی به کسانی که سلایق مختلف دارند توجه کنید و سخن آنها را بشنوید و اجازه دهید با شما ارتباط برقرار کنند.

رئیسی با بیان اینکه شما نماینده دولت در استان هستید، گفت: به همه ظرفیت‌های استان، همه نخبگان و همه نیروهای کارآمد استان توجه داشته باشید. نیروهای کارآمدباید احساس کنند در کشور و در دولت، مدیران و مسولانی هستند که با آنها ارتباط دارند.

رئیس جمهور با تاکید بر توجه به محور شدن مسأله رفع فقر و بیکاری در هر دو استان اصفهان و هرمزگان، گفت: با ارج نهادن به همه کارهایی که با هدف فقرزدایی در حاشیه بندرعباس و اصفهان و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر انجام شده، باید تلاش کنید یک کار ویژه برای مسأله فقرزدایی در این استان‌ها انجام شود.

رئیس جمهور با اشاره به تقدیم ۲۳ هزار شهید به جمهوری اسلامی از سوی مردم استان اصفهان، گفت: اصفهان از جهت اینکه با همه وجود و امکان پای انقلاب و نظام و ارزش‌ها ایستاده، استان ویژه‌ای است و شاید کمتر خانه‌ای در استان اصفهان باشد که در آن ایثارگر نباشد.

وی افزود: امیدوارم با اقدامات استانداران جدید و با مدد الهی و با مشارکت دادن همه مردم در کارها، گام‌های ماندگاری در این دو استان برداشته شود، و همه مدیران و کارکنان دولت نیز به استانداران در پیگیری‌ها کمک خواهند کرد.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول