اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

اشعار شاعران برای شهید «علی لندی» در کتاب «با تمام پروانگى» چاپ می‌شود

بزودى کتابی با نام «با تمام پروانگى» از سوى انتشارات صریر که شامل اشعار شاعران برای شهید نوجوان «علی لندی» است، منتشر خواهد شد.

اشعار شاعران برای شهید «علی لندی» در کتاب «با تمام پروانگى» چاپ می‌شود

محمدمهدی عبداللهی از شاعران کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: شنیدن خبر شهادت «علی لندی»، نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌اى که با وجود سن کم، اما دلى بزرگ و آسمانى، از جان خود مى‌گذرد و جان دو زن گرفتار در آتش را نجات مى‌دهد هرچند تلخ و غم‌انگیز بود، اما برگ زرین دیگری بر ایثار و فداکاری‌های فرزندان و قهرمانان کشور عزیزمان افزوده است.

وی با بیان اینکه اقدام ایثارگرانه وی قطعا الگو و سرمشقی ماندگار برای همه نوع دوستان و کسانی است که در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تلاش می‌کنند، ابراز داشت: شهید «على لندی» نشان داد که این روحیه ایثار و فداکاری در ایران اسلامی همواره ادامه دارد. 

این شاعر تصریح کرد: بر آن شدیم تا گوشه‌هایى از تجلى این ایثار و ازخودگذشتگى را در قالب اشعار شاعران متعهد و دغدغه‌مند کشورمان به نمایش بگذاریم. از این رو به زودى کتابی با نام «با تمام پروانگى» از سوى انتشارات صریر وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاى دفاع مقدس چاپ شود.

این پژوهشگر با اشاره به این مجموعه شعر یادآور شد: اشعار این مجموعه که در برگیرنده سروده شاعران است گزینش شده تا در قالب کتاب چاپ شود.

عبداللهی اضافه کرد: با موافقت مقام معظم رهبرى مبنى بر شهادت على لندى، نوجوان شجاع و فداکار ایذه‌اى که الگوى دهه هشتادى‌ها و هم‌نسلان خود است، تصمیم بر این شد که در جهت تکریم و بزرگداشت این نوجوان قهرمان و شناساندن آن به نوجوانان و جوانان آینده این مرز و بوم، این کتاب چاپ و تقدیم خانواده این شهید عزیز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول