اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعلام آمادگی سپیدرود برای شرکت در جام حذفی

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برای شرکت در جام حذفی فوتبال ایران اعلام آمادگی کرد و چهار بازیکن فصل پیش با حضور در دفتر باشگاه قراردادشان را تمدید کردند.

اعلام آمادگی سپیدرود برای شرکت در جام حذفی

به گزارش خبرگزای فارس از رشت، طبق نامه حیدربهاروند رییس سازمان لیگ، باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته دوم باید برای شرکت در جام حذفی تا تاریخ ۱۰ مهرماه آمادگی خود را به سازمان لیگ اعلام می‌کردند و عدم اعلام آمادگی تا تاریخ فوق به منزله انصراف از جام حذفی تلقی می‌شود و تیم‌هایی که اعلام آمادگی کنند در صورت انصراف پس از قرعه مشمول جریمه خواهند شد.

سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نیز در این راستا با ارسال نامه‌ای آمادگی باشگاه سپیدرود را برای شرکت در جام حذفی فصل جدید فوتبال ایران اعلام کرد. 

۴ بازیکن جوان فصول گذشته باشگاه سپیدرود رشت قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند
ماهان سروی، علی بیجاری، آرین نصیری نژاد و حسین احمدی که در فصل گذشته عضو تیم سپیدرود بودند با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را با سید مهدی آقازاده مدیرعامل سپیدرود تمدید کردند. 

تمامی این بازیکنان محصول آکادمی تیم‌های پایه باشگاه سپیدرود است که در رده جوانان و امید حضور داشتند و در لیگ دسته اول و دوم نیز در لیست بزرگسالان باشگاه نیز جای داشتند. 

به گزارش فارس، پیش از این کردجهان، مهیار نوری، محمد لطفی، معین تقوی، امیرحسین صالحی، رضا عاشوری، هومن مسعودی، رضا کاسب، محمد مهدی محمدپور، سهیل ربیع زاده و سجاد شهداد قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بودند و پژمان ثباتی، آیدین مسعودی، رضا فخری، پوریا عزیزپور، امیر قلم آرا و علی رضا ربیع‌زاد به عنوان بازیکن جدید با سپیدرود قرارداد امضا کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول