اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حادثه در فصول سرد اندیشیده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه‌خیز بودن محورهای مواصلاتی استان در فصول سردسال گفت: باید قبل از سرد شدن هوا تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای اندیشیده شود و عوامل راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر شوند.

تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حادثه در فصول سرد اندیشیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ورود به فصول سرد سال برای جلوگیری از حوادث به خصوص در سطح جاده‌های استان، باید تدابیر لازم را اندیشید و اکیپ‌های راهداری و ادوات این اداره در محل‌های حادثه‌خیز مستقر شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نارضایتی مردم از مجموعه راهداری استان در فصول سرد گفت: این استان دارای جاده‌ها و محورهای کوهستانی و برفگیر بوده و روستاهای صعب‌العبوربسیاری دارد و انتظار بیشتری از راهداری است لذا هر مشکلی که این مجموعه در تامین منابع انسانی و ماشین‌آلات دارد سریعا طی نامه‌ای به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود.

وی اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس نیز به دلیل ماموریت‌های زیاد در مناطق صعب‌العبور استان مستهلک شده‌اند که برای تامین اعتبار برای تعمیر و تجهیز خودروهای امدادی نیز باید نامه‌نگاری صورت پذیرد.

عباسی اضافه کرد: با توجه به آمار بالای غرق‌شدگی در شش ماه سال جاری باید وزارت نیرو که متولی رودخانه‌ها و سدهای استان است تدابیر لازم از جمله محصور کردن اطراف سدها و رودخانه‌ها را اعمال کند تا شاهد اتفاقت ناگوار نشویم.

وی اظهار داشت: همواره دو رودخانه کارون و زاینده‌رود در طول سال بحران‌هایی از جمله سیل و غرق‌شدگی را برای استان داشته  اما نتواسته‌ایم از ظرفیت این رودخانه‌ها در حل مشکل آبی این استان بهره‌مند شویم که باید این رویه تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول