اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کمک‌های خیرین مستقیم به دست دانش‌آموزان نیازمند قم می‌رسد

مسؤول شورای راهبردی شعبه قم مؤسسه خیریه دارالإکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) تصریح کرد: در این مؤسسه خیریه و عام المنفعه، حمایت های خیّرین و حامیان دانش آموزان مستعد نیازمند، مستقیما به دست آنان می رسد.

کمک‌های خیرین مستقیم به دست دانش‌آموزان نیازمند قم می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی حسینی امروز در نشست خبری دست اندرکاران مؤسسه خیریه دارالاکرام با اشاره به اینکه فصل مشترک همه مؤسسات خیریه، کمک به نیازمندان است اظهار کرد: آنچه مؤسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) را متمایز می‌کند، توجه به تحصیل کودکان و دانش‌آموزان نیازمند است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان بسیاری در این مؤسسه زیر پوشش بوده‌اند که توانسته با سپری کردن دوره‌های تحصیل در مدرسه، به دانشگاه راه یابند و هم اکنون به عنوان فارغ التحصیل دانشگاهی شناخته می‌شوند.

مسؤول شورای راهبردی شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) به چالش شفافیت مالی در برخی مؤسسات خیریه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شفافیت مالی در مؤسسه خیریه دارالاکرام همواره مورد نظر بوده است، به این صورت که حمایت‌های خیرین و حامیان دانش آموزان نیازمند، به صورت مستقیم به دست آنان می‌رسد.

وی با اشاره به روایت «الدّال علی الخیر کفاعله» از همه اصحاب رسانه خواست تا با حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های این مؤسسه، زمینه را برای اقدامات حمایتی بیشتر از دانش آموزان نیازمند فراهم کنند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول