اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

نتایج پژوهش: افزایش 70 درصدی افسردگی در انگلیس بر اثر کرونا

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد میزان ابتلا به اختلال افسردگی در میان همه‌گیری کووید 19 در انگلیس با 70 درصد افزایش مواجه بوده است.

نتایج پژوهش: افزایش 70 درصدی افسردگی در  انگلیس بر اثر کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد میزان ابتلا به اختلال افسردگی در میان همه‌گیری کووید ۱۹ در انگلیس با ۷۰ درصد افزایش مواجه بوده است. 

اداره آمار ملی از ۱۳۰۰۰ نفر در مورد سلامت روانی آنها پرسش و پاسخ کرد و مشخص شد،تقریبا دو نفر از هر ده انگلیسی (۱۷ درصد) تابستان امسال افسرده بودند.این میزان قبل از شروع همه گیری یک به ده نفر بود. 

اداره آمار ملی تخمین زده است که ۱۰ درصد از بزرگسالان در انگلیس قبل از نخستین موج همه‌گیری دچار افسردگی بوده‌اند؛ این میزان در زمستان گذشته پس از دو موج شدید اپیدمی و سه دوره قرنطینه بیش از دو برابر شد و به رکورد ۲۱ درصد رسید و زنان و جوانان بیشترین آسیب را دیدند. براساس نظرسنجی ONS ( اداره آمار ملی)، این رقم نسبت ماه گذشته به ۱۷ درصد کاهش یافته که به دلیل برداشتن محدودیت‌ها است.

قرنطینه، انزوای اجتماعی، کاهش سطح درآمد و ترس از بیماری همه گیر، همه موارد در افزایش نرخ ابتلا به افسردگی مرتبط بوده‌اند.

گزارش ONS بین ۲۱ جولای و ۱۵ آگوست نشان داد که از هر ۶ بزرگسال یک نفر نوعی افسردگی (۱۷ درصد) را تجربه کرده است و در این میان، زنان بیش از مردان تحت تأثیر آن بوده‌اند.

تیم ویزارد، سرپرست تیم شواهد و تجزیه و تحلیل پروژه اداره آمار ملی انگلیس می‌گوید: «داده‌های امروز نشان می‌دهد در حالی که نسبت افراد بالغی که دچار نوعی افسردگی شده‌اند کاهش یافته، اما سطح آن هنوز بالاتر از قبل از همه گیری است. بزرگسالان جوانتر، زنان و افراد معلول بیشتر در معرض نوعی از افسردگی هستند، در کنار بیکاران و کسانی که قادر به پرداخت هزینه‌های غیر منتظره نیستند».

این تحقیقات  همچنین نشان داد که از هر ۶ کودک در انگلیس یک نفر دارای مشکل روانی است که از یک در نه در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول