اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محدودیت‌های جدیدی برای تعطیلات پیش‌رو در محورهای شمال نداریم

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، گفت: برنامه جدیدی برای تعطیلات پیش‌رو اعلام نشده است.

محدودیت‌های جدیدی برای تعطیلات پیش‌رو در محورهای شمال نداریم

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها به‌صورت عادی و روان است.

وی با اعلام اینکه برنامه جدیدی برای تعطیلات پیش‌رو اعلام نشده است، افزود: باتوجه به اجرای محدودیت کرونایی در ورودی‌های استان جلوی خودروهای بدون مجوز گرفته می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۴۵ دستگاه خودرو برگشت داده می‌شوند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۳هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۱هزار و ۵ دستگاه خودرو برگشت داده شدند.

این مسؤول یادآور شد: وضعیت جوی در استان مازندران ابری و در برخی مقاطع بارندگی خفیف و در ارتفاعات استان ولی‌آباد کندوان و گدوگ سوادکوه شاهد مه غلیظ هستیم.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول