اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف 5500 ثوب البسه قاچاق در سروآباد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 5 هزارو 500 ثوپ البسه بچگانه قاچاق در شهرستان سروآباد کشف و ضبط شد.

کشف 5500 ثوب البسه قاچاق در سروآباد

  سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  ماموران ایست بازرسی شهید کریمی شهرستان مریوان درحین کنترل خودروهای عبوری از سمت سنندج به مریوان یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی  و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی کامیون مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از آن تعداد 5 هزارو 500 ثوب انواع البسه بچه گانه قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از ادارات ذیصلاح بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را  3میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

دستگیری قاتلان فراری در سروآباد 

سردار آزادی از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری پس از یک هفته در شهرستان سروآباد خبر داد و افزود: در پی یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان سروآباد و فراری شدن قاتلان به شهرستان‌های همجوار، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از ماموران پلیس آگاهی شهرستان سروآباد با اشراف اطلاعاتی محل اختفاء قاتلان را، پس از گذشت 7 روز شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری انتظامی شهرستان مریوان ،در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیس 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کشف 21 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بانه

 آزادی در ادامه از کشف 21دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان بانه خبر داد و گفت:‌در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکت در شهرستان بانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بانه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی طی یک عملیات تعداد21 دستگاه دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و 5 نفر سارق در این رابطه دستگیرکردند.

وی با بیان  اینکه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت جدی برخورد می کند، خاطر نشان کرد شهروندان موارد مشکوک را از طریق تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف 15 فقره سرقت در سنندج 

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرودر سطح شهرستان سنندج، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار،کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

آزادی افزود: با هوشیاری کارآگاهان،  سارق حرفه ای از سارقان سابقه دار با هماهنگی مراجع قضائی، شناسایی و دستگیرشد.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه مستندات از سوی کارآگاهان، سارق به 15 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی وسپس روانه زندان شد، اظهار کرد: ازهمشهریان انتظار داریم که خودروهای خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک نمایند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول