اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معارفه شهردار جدید ملارد/ معاون استاندار: شهر با پول صدور پروانه توسعه نمی‌یابد

محمد بهمنی با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید شهر ملارد معرفی شد و تامین منابع مالی و کسب درآمدهای پایدار، اجرای پروژه‌های زیرساختی و اصلاح ساختار اداری شهرداری را از جمله برنامه‌های اصلی خود عنوان کرد.

معارفه شهردار جدید ملارد/ معاون استاندار: شهر با پول صدور پروانه توسعه نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، آئین تودیع و معارفه شهردار ملارد عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید طحانی برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات محمد صادق کولیوند در طول تصدی ۲۰ ماهه سمت شهردار ملارد تقدیر و محمد بهمنی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری اندیشه که ۲۰ روز پیش توسط شورای اسلامی برگزیده شده بود، با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید ملارد معرفی شد.

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این مراسم اظهار کرد: کار شهرداری بسیار سخت بوده و انتظارات از این نهاد بسیار بالاست و بایستی در این دوره خرد جمعی به کمک شهر ملارد بیاید.

وی افزود: شورای ششم ملارد بایستی اتاق فکری با حوزه تمامی صاحب‌نظران و کارشناسان شهری در حوزه‌های مختلف تشکیل دهد تا ضمن اخذ پیشنهادات مربوطه خرد جمعی حاصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان کرد: با پول صدور پروانه و مجوز، مسیر توسعه شهری هموار نخواهد شد و بایستی سرمایه‌گذاران و شهروندان را مجاب کرد که در پروژه‌های مشارکتی با شهرداری ورود کنند.

چراغعلی گفت: تقاضای من این است که انتظارات از شهرداری معقول باشد و اینکه شهرداری نهادی باشد که تمام افراد و دستگاه‌ها از آن مطالبه مالی داشته باشند، امکان پذیر نیست.

پروژه‌های زیرساختی کمی در ملارد اجرا شده است

محمد بهمنی شهردار جدید ملارد نیز در این مراسم گفت: برنامه‌های مدیریت شهری ملارد در چند محور اصلی از جمله تامین منابع مالی و کسب درآمدهای پایدار خلاصه شده است که با استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ظرفیت‌های قانونی و استفاده از املاک شهرداری حتما به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

وی افزود: قطعا با عوارض صدور پروانه نمی‌توان شهر بزرگ ۸ هزار هکتاری ملارد را اداره کرد و محور بعدی اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی است که تا امروز کمتر در ملارد اجرایی شده که نیازمند منابع مالی بوده که از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین می‌شود.

شهردار جدید ملارد با اشاره به برنامه اصلاح ساختار اداری شهرداری اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه کاره شهری در دستور کار خواهد بود تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهری به سمت توسعه حرکت کنیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول