اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گزارش استاندار از پیگیری دستورات رئیس جمهور/تعداد مدارس کپری کانکسی امروز جمع بندی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شبکه خبر در خصوص آخرین اقدامات جهت اجرایی کردن دستورات رئیس جمهور گزارش داد.

گزارش استاندار از پیگیری دستورات رئیس جمهور/تعداد مدارس کپری کانکسی امروز جمع بندی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد در این سفر رئیس جمهور از سد تنگ سرخ بازدید کردند و همچنین در بین راه با تجمع های مردمی که برای استقبال حضور یافته بودند گفت و گو کردند و مشکلات آن‌ها را شنیدند.

استاندار گفت: همچنین به دیدار عشایر در منطقه گرگ‌و رفتند تا مشکلات و توانمندی ها و چالش ها را از نزدیک مشاهده کنند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور همچنین به شهر سی سخت رفتند و از نزدیک  روند ساخت و سازها در این شهر زلزله زده را از نزدیک دیدند که بعضی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیدند.

احمدزاده ادامه داد: مردم به راحتی مشکلات خود را بیان کردند همچنین استاندار با حضور در شورای اداری مصوباتی برای این سفر در نظر گرفتند.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها تحول خوبی در استان ایجاد می‌کنند یادآور شد: در حوزه زیربنایی ۸۰ طرح در حوزه صنعت و معدن ۵ طرح در حوزه بهداشت و درمان ۱۲ طرح در حوزه فرهنگی و اجتماعی ۴۸ طرح در حوزه نفت و انرژی ۱۴ طرح و در حوزه آب و خاک و کشاورزی ۵۲ طرح در اشتغال ۴ طرح و جمعاً ۲۱۷ طرح به تصویب رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۱۳۸۰ خانه در سی سخت و روستاها در زلزله آسیب دیده بودند که هزار منزل در حوزه شهری سی سخت بود.

وی گفت: با حضور آقای رئیس جمهور برخی از این منازل به بهره برداری رسید و  کیفیت ساخت آنها نیز مورد تایید قرار گرفت بعضی از این منازل الان در مراحل نازک کاری و پایان کار است.

استاندار افزود: رئیس بنیاد مسکن کشور در محل حاضر شده و قول داده که تا آبان ماه خانه ها ساخته شده و در اختیار مردم قرار گیرد در روستاها هم ۲۸۸ منزل هست که در مراحل پایانی قرار دارد.

احمدزاده گفت: در خصوص مدارس کپری وزرا گزارشی از در منطقه کهگیلویه بزرگ داشتند که از مدارس نامناسب استفاده می‌کنند و رئیس جمهور محترم دستور جمع آوری آنها را دادند تا شرایط بهتری برای تحصیل فرزندان مهیا شود.

وی گفت: آمار دقیق این مدارس را از آموزش و پرورش خواستیم فردا جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود تا دستور رئیس‌جمهور عملی شود.

وی گفت: در سفر و دربین راه بعضی از روستاها مشکلاتی داشتند که با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند امروز در محل حاضر شدیم و با مردم گفت‌وگو شد و تا فردا بعد از ظهر مشکل جمع‌آوری خواهد شد که عمده ترین مشکل اجتماعی بوده و به طور کامل این مشکل برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول