اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کمک میلیاردی مردم گیلان به بازسازی عتبات و عالیات

مسؤول ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به کمک میلیاردی خیرین گیلانی به ستاد عتبات عالیات استان گفت: عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت در استان گیلان امسال برای بازسازی حرمین شریفین در عراق یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان وجه نقد اهداء کردند.

کمک میلیاردی مردم گیلان به بازسازی عتبات و عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات مواکب گیلانی در ایام اربعین اظهار کرد: در ایام اربعین به دلیل محدودیت‌های اعزام زائر به عراق امکان حضور تمامی موکب‌ها به کربلا وجود نداشته ولی با این حال موکب‌هایی در سرتاسر استان برپا و به مردم خدمات‌رسانی کردند.

وی با اشاره به کمک میلیاردی خیرین گیلانی به ستاد عتبات عالیات استان گفت: عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت در استان گیلان امسال برای بازسازی حرمین شریفین در عراق یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان وجه نقد و ۵۰ تُن برنج اهداء کردند.

مسؤول ستاد عتبات عالیات گیلان کمک میلیاردی خیرین در بازسازی حرم ائمه اطهار را نشان‌دهنده اوج ولایتمداری مردم دیار میرزا دانست و بیان کرد: از قدیم و ایام مردم گیلان عشق به خاندان عصمت و طهارت را ثابت کرده و در این شرایط سخت اقتصادی با کمک میلیاردی خود نقش خود در بازسازی عتبات عالیات را ثابت کردند.

دوهندو با تأکید بر لزوم توجه جوانان به مبارزه با جنگ نرم استکبار علیه جمهوری اسلامی و اهل‌بیت (ع) تصریح کرد: امروز استراتژی نظام سلطه و استعماری عالم در خصوص تحمیل جنگ علیه کشور‌های منطقه تغییر کرده و جنگ سرزمینی نیست بلکه آن‌ها تلاش می‌کنند از طرق جنگ نرم و ایجاد شبهه ملت عزیز ایران به‌ویژه نوجوانان و جوانان غیور ما را از صراط مستقیم و راه حق و عدالت جدا کنند

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول