اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تزریق واکسن به یک میلیون و ۲۶۰هزار گلستانی‌/ عادی‌انگاری منجر به موج ششم کرونا می‌شود

استاندار گلستان با بیا اینکه ۵۵ درصد گلستانی واکسن دریافت کرده‌اند، گفت: خوشبختانه امروز استان در وضعیت مناسبی قرار دارد و از ۴۰۰ بستری روزانه به ۲۸ بستری رسیده‌ایم اما عادی‌انگاری موجب تجربه پیک ششم کرونا می‌شود.

تزریق واکسن به یک میلیون و ۲۶۰هزار گلستانی‌/ عادی‌انگاری منجر به موج ششم کرونا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۶۰هزار دُز واکسن در استان تزریق شده که بیش از ۸۰۰ هزار نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و قریب به ۴۶۰ هزار نفر هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر ۲۵۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند که از این تعداد ۴۸ بیمار در icu و ۱۹ بیمار به ونتیلاتور متصل‌اند و در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هم‌استانی ما فوت شدند.

در شهرستان‌ها و برخی روستاها اهالی محله‌هایی از تزریق واکسن امتناع کرده‌اند که نیاز است با استفاده از ظرفیت طرح شهید شوشتری و همچنین دهیاران گروه‌های سنی مشمول را نسبت به تزریق واکسن هدایت کنند.

خوشبختانه همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد در مقابله با کرونا شایسته تقدیر است.

مدارس روستایی و عشایری با کلاس‌های درس زیر ۱۵ نفر و همچنین مدارس کودکان استثنایی در شهرها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

تلاش ما ارتقا واکسیناسیون به بالای ۷۰ درصد واجدین شرایط است و در این راه از همراهی کادر درمان و دستگاه‌های اجرایی تقدیر می‌کنم.

۱۵ هزار و ۱۴۰ بهره‌بردار کشاورزی ۶۷۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش زراعی در سال گذشته دریافت کردند و به دلیل استمهال در سال‌جاری امکان دریافت تسهیلات را ندارند که البته در جلسه هیأت وزیران مصوب شده مشکلات آنها رفع شود که تلاش داریم این اقدام تسریع شود.

انتهای  پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول