اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هوانیروز ارتش به مراتب قوی‌تر از ۸ سال دفاع مقدس است

جانشین فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بحمدلله هوانیروز ارتش در همه رزمایش‌های ارتش با موفقیت ایفای نقش کرده است و امروز به مراتب قوی‌تر از هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان ملت ایران در آمادگی به سر می‌برد.

هوانیروز ارتش به مراتب قوی‌تر از ۸ سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان قاسم خاموشی در حاشیه برگزاری رزمایش «فاتحان خیبر» در منطقه شمال‌غرب کشور اظهار داشت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش "فاتحان خیبر" که امروز در منطقه شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود پشتیبانی هوایی از یگان‌های عمل‌کننده را بر عهده داشت.

وی افزود: پایگاه.های هوانیروز تبریز و کرمانشاه پشتیبانی یگان‌های عمل‌کننده زمینی در رزمایش را انجام دادند و الحمدلله هم در هلی‌برن نفرات و هم اصابت دقیق هدف‌ها بسیار خوب ظاهر شدند.

سرتیپ دوم خاموشی خاطرنشان کرد: الحمدلله هوانیروز ارتش در همه رزمایش‌های ارتش با موفقیت ایفای نقش کرده است و امروز بسیار پرتوان‌تر از هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان ملت ایران در آمادگی به سر می‌برد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول