اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه جازموریان و زهکلوت و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر استان و قرارگاه ابوذر خبر داد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در نشست خبری  اظهار داشت: در یک عملیات مشترک  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و قرارگاه عملیاتی ابوذر موفق شدند در منطقه جازموریان و زهکلوت یک باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات، یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک، دو قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد و در حال رصد و پیگیری سایر قاچاقچیان در این حوزه هستند.

 ناظری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر با پشتیبانی دستگاه قضایی انجام داده‌ایم، افزود: با اقدامات اطلاعاتی از ابتدای سال تا کنون موفق به کشف بیش از ۹۸ تن مواد مخدر شده‌ایم که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است و سال گذشته رتبه اول کشفیات در کشور را به خود اختصاص دادیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: به اشرار و سوداگران مرگ هشدار می‌دهیم، نیروهای انتظامی در تمامی کشور اجازه تردد قاچاق مواد مخدر را به این افراد نخواهند داد و از این حرکت ناشایست و عمل مجرمانه خود دست بردارند.

وی خاطرنشان کرد: این مواد از مرزهای شرقی کشور  وارد شده بودند و قصد ترانزیت به مرکز، کشور  و خارج از کشور داشتند که در دام پلیس انتظامی استان قرار گرفتند.

 انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول