اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

20 دانش آموز بازمانده از تحصیل در روستای محروم «شیهولی» جاسک به مدرسه بازمی‌گردند

مسئولان بخش لیردف زمینه جذب 20 دانش آموز بازمانده از چرخه تحصیل در روستای محروم شیهولی شهرستان جاسک را فراهم می آورند.

20 دانش آموز بازمانده از تحصیل در روستای محروم «شیهولی» جاسک به مدرسه بازمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور اسحاق رئیسی بخشدار بخش لیردف و عبدالله مهین پرست مسئول نمایندگی آموزش و پرورش لیردف و برخی از مسئولان این بخش و دهیار و جمعی از اولیا و دانش آموزان روستای شیهولی، جلسه‌ای با محوریت بررسی موضوع مشکل جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزشی برگزار گردید.

در این حاشیه این جلسه مسئولان طی سخنانی ضمن اهمیت بر شمردن علم آموزی و تعلیم و تعلم و آموزش کودکان و نوجوانان، خواستار فراهم سازی حمایت و تسهیل سازی حضور دانش آموزان این روستا شدند.

ضمن آن در این جلسه مقرر گردید دهیار روستای شیهولی ضمن شناسایی و ثبت نام دانش آموزان، هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان تا مرکز شهر لیردف، هزینه کتب درسی و لوازم التحریر و لباس دانش آموزان توسط نهاد های خیر تامین و تهیه گردد.

بخشدار بخش لیردف نسبت به کودکان و نوجوانان در سن تحصیل بازمانده از چرخه تحصیل در روستا شیهولی خواستار ادامه تحصیل آنان و برای سایر دانش آموزان بزرگسال که متقاضی ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بودن خواهان برگزاری کلاس های آموزش رده بزرگسالان در این روستا شد.

گفتنی می باشد روستای شیهولی از روستا های محروم واقع در بخش لیردف شهرستان جاسک می باشد که بیشترین میزان آمار دانش آموزان بازمانده از چرخه تحصیل را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول