اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دیدار سفیر ایران و وزیر دادگستری ارمنستان و گفت‌وگو درباره انتقال محکومان

در دیدار سفیر ایران با وزیر دادگستری ارمنستان درباره انتقال محکومان ایرانی به زندان‌های داخل کشور، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متهمان و همکاری در پیشگیری از جرم بحث و تبادل نظر شد.

دیدار سفیر ایران و وزیر دادگستری ارمنستان و گفت‌وگو درباره انتقال محکومان

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، عباس بدخشان ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان، با «کارن آندرسیان» وزیر دادگستری جمهوری ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 ظهوری و آندرسیان ضمن ابراز خرسندی از توسعه روابط دوستانه دو کشور درباره ادامه همکاری در خصوص انتقال محکومان ایرانی به زندان‌های داخل کشور، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متهمان و همکاری در پیشگیری از جرم گفت‌وگو کردند.

 در این دیدار که با حضور خانم «هاروتیونیان» مشاور حقوقی وزرات دادگستری برگزار شد، طرفین در خصوص برخی مسائل حقوقی مرتبط با فعالیت اقتصادی هموطنان ایرانی در ارمنستان نیز به رایزنی پرداختند.

گفتنی است سفارت ایران در ایروان ۲۴ شهریور از انتقال ۶ نفر از ایرانیان زندانی در ارمنستان به کشور خبر داد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول