اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بررسی وضعیت آماده سازی تیم والیبال سپاهان/ تمام تلاشمان کسب نتیجه خوب است

سرمربی والیبال سپاهان گفت: امسال سعی کردیم نفراتی را به تیم اضافه کنیم که بتوانیم در شرایط خیلی سخت بازی‌های قابل قبولی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم؛ سعی می‌کنیم با شرایط خوبی که در باشگاه وجود دارد و کیفیت خوبی که در تیم وجود دارد بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

بررسی وضعیت آماده سازی تیم والیبال سپاهان/ تمام تلاشمان کسب نتیجه خوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ از دوم آبان ماه به صورت رفت و برگشت آغاز می‌شود.

ابتدا بحث‌هایی بر سر نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر امسال بود که نهایتا با تشکیل جلسات هم‌اندیشی مقرر شد تا تیم‌ها به صورت رفت و برگشت مسابقه دهند و پس از پایان مرحله دوره‌ای، هشت تیم برتر در مرحله پلی‌آف برای تعیین مقام اول تا هشتم مسابقه می‌دهند و ۶ تیم پایین جدول هم مقام‌های نهم تا چهاردهم را تعیین خواهند کرد.

تیم‌های پیکان، سایپا، فولاد مبارکه سپاهان، فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهداب یزد، شهرداری ورامین، مس رفسنجان، پاس گرگان، آذرباتری ارومیه، راه‌یاب ملل مریوان، هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل، ۱۴ تیم شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها هستند‌.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که فصل نقل وانتقالات را خیلی زود آغاز کرد و توانست چند بازیکن شاخص و ملی پوش را به خدمت بگیرد، این روزها با انجام تمرینات منظم و برگزاری مسابقات تدارکاتی در پی آماده سازی و حضور قدرتمند در لیگ برتر امسال است.

مهدی مرندی، فرهاد قائمی، امیر غفور، مسعود غلامی و سامان فائزی از جمله بازیکنان جدیدی هستند که این فصل برای سپاهان بازی خواهند کرد.

 همچنین سپاهان توانست محمدی راد سرمربی فصل پیش خود را روی نیمکت نگه دارد؛ محمدی راد که فصل پیش نتایج قابل قبولی را با طلایی پوشان والیبال بدست آورد، در بازی‌های آسیایی هدایت تیم ملی پاکستان را به عهده گرفت و بعد از اتمام این رقابت‌ها به تمرینات تیم سپاهان بازگشت.

با وجود تیم‌های خوب در لیگ‌ امسال، هربازی حکم فینال دارد

رحمان محمدی‌ راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان، در خصوص رضایت خود از نقل و انتقالات بازیکنان این تیم اظهار داشت: در نقل وانتقالات این جابه‌جایی‌ها طبیعی است، تلاش کردیم تا نقاط ضعفی که پارسال داشتیم را ترمیم کنیم، دوست نداشتیم یکی دوتا بازیکن از تیم جدا شوند ولی این نظر بازیکن بود که در تیم دیگر بازی کند و ما هم با توجه به این که صحبت‌های اولیه شده بود نتوانستیم مانع این کار شویم.

سرمربی والیبال تیم سپاهان با بیان این که نفراتی که به تیم اضافه شدند بازیکنان شاخص و با کیفیتی هستند ادامه داد: در روزهای گذشته تمریناتمان را منظم انجام دادیم و در اردوی تهران ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های سایپا، پیکان و سیرجان تدارک دیده شد و از عملکرد تیم در روزهای گذشته و بازی‌هایی که انجام شد راضی هستیم.

وی تصریح کرد: در یک ماه آینده فرصت داریم که کیفیت تیم را بالاتر ببریم و هماهنگ‌تر شویم، تورنمنتی هم در نظر گرفتیم که ۲ هفته آینده در اصفهان با حضور ۳ تیم دیگر برگزار می‌شود، یک تورنمنت ۴ جانبه در نظر گرفتیم که قبل از شروع مسابقات این بازی‌ها نیز انجام شود تا به آن کیفیت و سطحی که خودمان توقع داریم برسیم.

محمدی‌ راد در خصوص روند تمرینات سپاهان در مدت زمانی که تیم ملی پاکستان را همراهی کرده، بیان داشت: هماهنگی‌های لازم را با همکاران انجام دادیم و تمام برنامه‌ریزی‌ها در یک ماهی که در خدمت تیم نبودم صورت گرفته بود و دوران آمادگی را خیلی خوب طبق برنامه در اصفهان پشت سر گذاشتیم؛ نیاز داشتیم که در این هفته چند بازی تدارکارتی را انجام دهیم که شناخت بهتری را نسبت به بچه‌ها پیدا کنیم و نقاط ضعف و قدرت را بررسی کنیم، همچنین زمان کافی داشته باشیم تا بتوانیم روی این نقاط کار کنیم.

نمی‌خواستم فرصت را‌ از دست بدهم

سرمربی والیبال سپاهان ضمن تشکر از همکارانش و مسوولین باشگاه سپاهان بخاطر همکاری که با وی انجام دادند، عنوان داشت: پیشنهادی شد که نمی‌خواستم این فرصت را از دست بدهم، کار کردن با تیم ملی کشور دیگر و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برای من چیزهای زیادی برای آموختن داشت و خوش‌حال هستم که در همچین مجموعه‌ای کار می‌کنم که همه عوامل حرفه‌ای هستند و با روی گشاده این مسئله را پذیرفتند و خوشبختانه من هم بعد از مسابقات آسیایی به تیم اضافه شدم و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته را ادامه می‌دهیم.

وی در خصوص عملکرد تیم در فصل گذشته خاطر نشان کرد: تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم، پارسال هم به نظر من نتیجه‌ای که گرفتیم خیلی خوب بود؛ با توجه به این که ما یکی از یارهای اصلی‌ خودمان را در طول فصل به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم ولی توانستیم دور گروهی را با نتیجه عالی پشت سر بگذاریم.

محمدی‌ راد با اشاره به سرگروهی سپاهان در مرحله گروهی با حضور تیم‌های قدرتمند گفت: مرحله پلی‌آف اول را با ۲ پیروزی مقابل شهرداری ورامین پشت سر گذاشتیم، در نهایت در مرحله پلی‌آف هر اتفاقی ممکن است بیفتد به هرحال تیم سیرجان قهرمان شد و شایسته این قهرمانی بود، ما هم تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم آن مرحله را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی به هرحال ورزش است و این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی والیبال سپاهان افزود: برای امسال سعی کردیم نفراتی را به تیم اضافه کنیم که بتوانیم در شرایط خیلی سخت بازی‌های قابل قبولی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم، باید منتظر بمانیم مرحله گروهی تمام شود و مرحله پلی‌آف شروع شود؛ سعی می‌کنیم با شرایط خوبی که در باشگاه وجود دارد و کیفیت خوبی که در تیم وجود دارد بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی در خصوص حریفان سپاهان در لیگ امسال خاطر نشان کرد: احساس می‌کنم لیگ امسال از پارسال حتی سخت‌تر باشد، اتفاق خوبی که شاید امسال افتاد در فروردین و اردیبهشت تیم‌هایی که مدعی هستند و به دنبال کسب قهرمانی بودند شروع به یارگیری کردند، نفرات برگزیده را انتخاب کردند و قرارداد بستند.

محمدی راد ادامه داد: تیم‌های خیلی خوبی مثل شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان، هراز آمل و هورسان رامسر، امسال واقعا تیم‌های خیلی خوبی در لیگ وجود دارد که هر مسابقه می‌تواند یک بازی در حکم فینال باشد و لیگ امسال غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود و برد و باخت زیاد خواهد شد، بدست آوردن جایگاه بهتر در حضور این همه تیم خوب خیلی کار مشکلی است، نه تنها برای تیم ما بلکه برای سایر باشگاه‌ها و تیم‌ها هم همینطور است.

فصل گذشته سپاهان  مرحله گروهی را با ۲۲ برد و ۴ باخت و کسب ۶۵ امتیاز، با صدر نشینی و قدرتمندانه به پایان رساند و وارد مرحله پلی‌آف شد و در این مرحله با شکست شهرداری ورامین به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرد ولی حریف تیم سیرجانی نشد و با دو شکست از رسیدن به بازی نهایی باز ماند، نهایتا موفق شد در بازی رده بندی با شکست هراز آمل به مقام سوم لیگ برتر برسد؛ فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه به ترتیب اول و دوم شدند.

امسال با وجود بازیکنان شاخصی که تیم سپاهان جذب کرده و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته، هرچند رقیبان قدرتمندی دارد ولی انتظار می‌رود تا این تیم بازهم در جمع مدعیان باشد و برای قهرمانی بجنگد.

به گزارش فارس، لیگ برتر ایران در سال ۹۸ به دلیل همه‌گیری کرونا نیمه‌تمام ماند و در سال ۹۹ هم به صورت متمرکز برگزار شد و لیگ ۱۴۰۰ قرار است در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول