اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تصویب ۴۳۰ میلیارد اعتبار در سفر استاندار به شیروان/ در اجرای پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان سهل‌انگاری شده

استاندار خراسان‌شمالی از تصویب و اختصاص ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شیروان خبر داد و گفت: از این مبلغ، ۳۷۰ میلیارد تومان جهت تسهیلات حوزه اقتصادی و ۶۰ میلیارد تومان برای حوزه عمرانی و زیرساخت مصوب شد.

تصویب ۴۳۰ میلیارد اعتبار در سفر استاندار به شیروان/ در اجرای پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان سهل‌انگاری شده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، محمدعلی شجاعی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شیروان  اظهار کرد: به‌رغم تمام نداشته های شهرستان‌ها، مصوبات دور نخست سفرهای شهرستانی بیش از نود درصد پیشرفت داشته است که دلیل تحقق آن همت بالا و مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

وی افزود: باید علت پنج درصد مصوبات اجرانشده هم مورد پیگیری قرار گیرد زیرا هدف اصلی ما از این سفرها حل مشکلات مردم است.

شجاعی دستور اجرای احکام شهرداران استان را داد و گفت: احکام شهردارانی که صادرشده باید اجرایی شود زیرا هدف ما مُر قانون است نه گروه‌ها و افراد.

وی با ابراز گلایه از عدم اجرایی شدن پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان شهرستان شیروان در دور نخست سفرهای شهرستانی گفت: به دلیل سهل‌انگاری، اجرای پروژه‌ها توسط دفتر فنی استانداری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز دهستان‌ها فضای ورزشی غیر مسقف تعریف شود.

شجاعی در خصوص حوزه انتقال آب نیز تصریح کرد: با پیگیری‌های بسیار در سطح ملی در خصوص پروژه‌های انتقال آب، آب‌سرانی تا ۴۰ میلیون مترمربع در سال برای مصرف آشامیدنی مجوز برداشت صادرشده است که امیدواریم با این اتفاق بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری انتقال و حق انتفاع ورود پیدا کند.

گفتنی است تسریع در صدور ثبت‌اسناد مالکیتی روستاییان، حل مشکلات دامداران و کشاورزان، افزایش سهم بانوان در جایگاه مدیریتی، راه‌اندازی پارک بانوان در شهر زیارت، ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت باهدف اشتغال‌زایی، راه‌اندازی بازارچه در روستاها، احداث سالن‌های ورزشی، جاده دسترسی از مسیر کارخانه آسفالت به شهر زیارت، نبود ماشین‌آلات سنگین در شهرداری، تأمین اعتبار برای شهرداری، احداث کارخانه لوازم‌خانگی، تأمین آب برای دام و راه‌اندازی کارخانه قطعات بتنی شهرداری لوجلی، راه‌های روستایی و کمبود آرد در برخی روستاها و ساماندهی گلزار شهدا بخشی از مطالبات مردم شهرستان شیروان بود که شجاعی پس از استماع این مشکلات دستورات لازم جهت پیگیری و حل آن‌ها را صادر کرد.

شایان‌ذکر است در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شیروان، با حضور استاندار خراسان‌شمالی از خانواده شهیدان ایزدی و جانباز پنجاه‌درصدی کریم فروتن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول