اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هیئات به برپایی عزای نبوی و رضوی با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام کنند

امام‌جمعه چادگان گفت: شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به مسلمین تسلیت می‌گوییم و طبق روال همیشه، به هیئات و مساجد به برپایی عزای نبوی، حسنی و رضوی توصیه می‌کنیم.

هیئات به برپایی عزای نبوی و رضوی با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چادگان ضمن قدردانی از مردم چادگان بابت حضور پرشور خود در اربعین حسینی و سپاسگزاری از نیروهای انتظامی و راهور اظهار داشت: رحلت نبی اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به مسلمین تسلیت می‌گوییم و طبق روال همیشه، به هیئات و مساجد به برپایی عزای نبوی، حسنی و رضوی توصیه می‌کنیم.

امام‌جمعه چادگان افزود: روز آتش‌نشان را به همه آتش‌نشانان غیور تبریک می‌گویم؛ از مهم‌ترین مسائلی که در هفته گذشته مطرح بود، رجزخوانی کشور آذربایجان برای جمهوری اسلامی است که علیرغم حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از به رسمیت شناختن بخشی از محور مواصلاتی ایران به ارمنستان، که برای آذربایجان به رسمیت شناخته شد، آذربایجان شروع به تنشی کرده که بازنده اصلی آن خودش است.

وی تصریح کرد: این موضوع برای ایران مهم است چون به محور مواصلاتی ایران و منطقه قفقاز مربوط می شود. این مسأله بهانه‌ای برای محدود کردن ایران است که جمهوری اسلامی قطعاً از حقوق سیاسی و اقتصادی خود در منطقه دفاع خواهد کرد.

بنی‌جمالی در خطبه اول نماز جمعه این هفته بیان داشت: انسان باید برای مرگ آماده باشد، گاهی زمان مرگ ما، که قبلاً از آن با عنوان اجل معلق یاد کردیم، به وسیله اموری مثل صدقه و قربانی تغییر پیدا می‌کند. اجل معلق را می‌توان دفع و رفع کرد و به نظر می‌رسد توصیه به اینکه در خانه حیوان خانگی وجود داشته باشد، به منظور دفع بلا و بلا گردان بودن آنهاست.

به گزارش فارس، سخنران بین خطبه‌های نماز جمعه چادگان، حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول