اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تیم بدمینتون اردکان طعم تلخ باخت نماینده استان یزد را شیرین کرد

تیم بدمینتون چادرملو اردکان توانست نماینده سیستان و بلوچستان را در خانه بدمینتون زاهدان با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

تیم بدمینتون اردکان طعم تلخ باخت نماینده استان یزد را شیرین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، در هفته دوم مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور جام خلیج فارس تیم بدمینتون چادرملو اردکان با بازی نزدیک توانست نماینده سیستان و بلوچستان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و دومین برد خود را دراین مسابقات به ثبت رساند.

فرزین خانجانی، مهدی انصاری، عباسعلی بهجتی، عرفان محیطی و سروش اسکندری بازیکنان تیم بدمینتون چادرملو اردکان در این دیدار بودند.

تیم بدمینتون دانشگاه یزد دیگر نماینده استان در دومین دیدار خود میزبان تیم شهرداری شهربابک بود که در مجموع با نتیجه چهار بر یک این بازی را به حریف خود واگذار کرد.

محمدعلی فقیه خراسانی، سجاد ترابی، مجتبی کاظم‌پور، امیرحسین حسنی و محمدرضا حیدری به سرپرستی حسن ضرابی زاده و مربیگری ابوالفضل روناسیان برای تیم بدمینتون دانشگاه یزد در این مسابقه به میدان رفتند.

محمدصالح جوکار نماینده مردم  یزد و اشکذر در مجلس،  محسن صادقیان معاون استاندار و رییس هیات بدمینتون استان، محمدرضا صادقیان‌شاهی معاون دانشجویی دانشگاه یزد، رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، محمدمهدی نیکونژاد عضو شورای شهر یزد، دکتر مهدی زارع‌بیدکی عضو شورای شهر و رییس هیات بدمینتون شهرستان مهریز و فرزاد فیضی فر رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد از نزدیک شاهد این بازی بودند.

یادآور می‌شود، دو نماینده استان در هفته اول توانستند حریفان خودرز را با نتیجه مشابه چهار بریک شکست دهند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول