اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مهار آتش سوزی واحدهای تجاری دهدشت با 6دستگاه خودروی آتش‌نشانی

آتش‌سوزی یک مغازه و انبارها در دهدشت با کمک 6 دستگاه خودروی آتش‌نشانی مهار شد.

مهار آتش سوزی واحدهای تجاری دهدشت با 6دستگاه خودروی آتش‌نشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، از صبح امروز یک مجموعه تجاری شامل مغازه و انبارهای ظروف واقع در خیابان شهید نورالدینی کوچه حمامی دچار آتش‌سوزی شد.

 

 

کریم پیروزی در گفت‌وگو با فارس در تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت 10:57 صبح امروز یک فقره آتش‌سوزی در کوچه منتهی به حوزه علمیه به ایستگاه آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله خودروی پیشرو عازم محل حادثه شد.

مدیر آتش‌نشانی دهدشت افزود: یک طرفه بودن کوچه حوزه، سد شدن تاکسی‌ها در ایستگاه و پارک خوردوها در کوچه از سه مسیر مانع حضور خودروی پیشرو شدند.

پیروزی بیان داشت: نهایتا خودروی آتش نشانی با سختی و برخورد با چندین دستگاه خودروی سد معبر شده به محل حادثه رسید و کار اطفای حریق را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی از انبارهای پشت مغازه شروع و به واحد جلو سرایت کرده بود،گفت: اعلام آتش‌سوزی به ایستگاه زمانی بود که آتش از انبارها به مغازه جلو رسیده بود و به موقع متوجه نشده بودند.

پیروزی گفت: حجم آتش زیاد بود بنابراین همزمان با اعزام خودروی دوم آتش‌نشانی از سرافاریاب و روستاهای دارای خودرو هم درخواست کمک دادیم.

وی با اشاره به همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی در مهار آتش افزود: بعد از یک ساعت آتش فروکش کرد واطفای حریق شد و کار پاکسازی به مدت چهار ساعت ادامه یافت.

مدیر آتش‌نشانی دهدشت گفت:علت حادثه و ارزیابی میزان خسارات وارده در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول