اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمایندگان با رأی بالا، رتبه‌بندی معلمان را تصویب خواهند کرد

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان با نگاه مثبت همه نمایندگان در مجلس تصویب خواهد شد.

نمایندگان با رأی بالا، رتبه‌بندی معلمان را تصویب خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، رحمت‌الله فیروزی‌پور ظهر امروز در دیدار بافرهنگیان نطنز و بادرود اظهار کرد: نقش معلمان در خط مقدم جبهه فرهنگی به‌ عنوان سرداران جبهه تعلیم و تربیت انکار ناشدنی است و این معلمان هستند که نقش پررنگی در تربیت نسل آینده نظام و کشور بر عهده‌دارند.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی افزود: ما معتقدیم فرهنگیان با انجام رسالت خود در مدارس با آموزش و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان سنگ بنای توسعه همه‌جانبه کشور را بر عهده‌دارند و اگر بخواهیم به قله‌های پیشرفت علمی در دنیا برسیم بایستی به این قشر زحمت‌کش و تأثیرگذار جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روزها بحث تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس مطرح است و معلمان عزیز مطمئن باشند که این لایحه لا رأی بالای نمایندگان مجلس تصویب خواهد شد.

فیروزی‌پور اذعان کرد: در بحث رتبه‌بندی نگرانی‌های از سوی بخشی از جامعه فرهنگیان مطرح‌شده که هنگام بررسی لایحه در صحن علنی مجلس، اصلاحاتی صورت خواهد پذیرفت تا نگرانی‌های این گروه هم رفع شود و درمجموع لایحه‌ای تصویب شود که همه فرهنگیان از آن بهره برده و شاهد رضایت فرهنگیان عزیز باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول