اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نیازمند ارتقای سطح خدمات قوهٔ قضائیه هستیم/ یک بام و دوهوای برخورد با رانت و فساد مردم را آزار می‌دهد

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از عملکرد قضات شجاع، متدین و قانونمندی که مردم را در رسیدن به عدالت و احقاق حق‌شان یاری می‌کنند تشکر می‌کنیم، زیرا جهت‌گیری امروز قوه قضائیه برای مردم امیدبخش بوده است، اما گذشته از این تقدیرها، ما امروز نیازمند ارتقای سطح خدمات قوه قضائیه برای احقاق حق مردم هستیم و ضرورت ارتباط قوی‌تر دولت و قوه احساس می‌شود.

نیازمند ارتقای سطح خدمات قوهٔ قضائیه هستیم/ یک بام و دوهوای برخورد با رانت و فساد مردم را آزار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیدار اقشار مردم با رئیس قوه قضائیه که ظهر امروز در سالن جلسات دانشگاه آزاد واحد قزوین برگزار شد، گفت: بیش از یک سال است که نامه‌ها و مطالبات مردمی به دست ما رسیده و در انتظار تحویل و طرح با رئیس قوه قضائیه است و ما مدت‌ها منتظر آمدن رئیس قوه به قزوین بودیم.

وی ادامه داد: جا دارد از عملکرد قضات شجاع، متدین و قانونمندی که مردم را در رسیدن به عدالت و احقاق حق‌شان یاری می‌کنند تشکر کنیم، زیرا جهت‌گیری امروز قوه قضائیه برای مردم امیدبخش بوده است، اما گذشته از این تقدیرها، ما امروز نیازمند ارتقای سطح خدمات قوه قضائیه برای احقاق حق مردم هستیم و ضرورت ارتباط قوی‌تر دولت و قوه احساس می‌شود.

وی بیان کرد: گلوگاه‌های رانت و فساد متاسفانه همچنان در بخش‌های حساسی در کشور وجود دارد و یک بام و دوهوا در مواجهه با رانت، فساد و تبعیض مردم را آزار می‌دهد و مردم انتظار برخوردهای قاطع با رانت‌خواران و مفسدان دارند.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: خصوصی‌‌سازی‌ها و واگذاری‌های اشتباه واحدهای تولیدی به نااهل، اثر نامطلوب ارز ۴۲٠٠ تومانی که تبدیل به رانت ثروت آفرین شده، مشکلات زیست محیطی، مشکلات زمین و مشکل جدی آب از اولویت‌های استان قزوین است.

وی عنوان کرد: رانت، تبعیض و فساد مردم را آزار می‌دهد و مردم منتظرند تا با ورود جدی و قاطع دستگاه قضایی این مسئله حل شود.

نمایندهٔ مردم قزوین در ادامه تأکید کرد: مشکلات مردم در اراضی وقفی در بسیاری از روستاها، کشاورزی و اقتصاد روستایی را در معرض تهدید قرار داده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی نشدن وقت مناسب برای صحبت رئیس مجمع نمایندگان استان و نمایندگان مجلس که بیش از یک سال است باید مسائل و مطالبات مردم را بگویند، یکی دیگر از مسائلی است که متأسفانه این وقت پیش‌بینی نشده است.

محمدبیگی اضافه کرد: ما استانی نیستیم که ۲٠ نماینده داشته باشد و مطالباتش را پیگیری کند، لازم است برای پیگیری مشکلات مردم و بیان مطالبات آن‌ها وقت اختصاصی به نمایندگان داده شود تا حضوراً در این باره گفت‌وگو شود.

وی در پایان تأکید کرد: امروز استان ما مشکلات فراوانی در حوزهٔ واحدهای تولیدی دارد و باید از مواضع انقلابی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این حوزه تشکر و حمایت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول