اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

زنده نگه داشتن یاد شهدا عبادت است/ حمایت سپاه فجر از آثار فاخر هنرمندان انقلابی

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید گواه حماسه آفرینی فرزندان خطه فارس در دوران دفاع مقدس است.

زنده نگه داشتن یاد شهدا عبادت است/ حمایت سپاه فجر از آثار فاخر هنرمندان انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار بوعلی در آیین اختتامیه جشنواره خاکریز دفاع مقدس و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مرد میدان اظهار داشت:راه شهدا همان راه شهدای کربلاست و آنان ستارگان هدایت بشر هستند.

وی با گرامی داشت یاد شهدای دفاع مقدس افزود: یکی از نیازهای مهم نسل نوجوان و جوان شناخت هر چه بیشتر سیره شهداست و برگزاری چنین برنامه ها و جشنواره هایی که زنده نگهداشتن یاد شهداست ارزشمند و به نوعی عبادت است.

فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سپاه فجر از آثار تولیدی هنرمندان انقلابی حمایت می کند، گفت: ظرفیت های فرهنگی و هنری سپاه فجر برای کمک به تولید آثار فاخر انقلابی در اختیار هنرمندان و فعالان فرهنگی قرار می گیرد و برگزاری چنین جشنواره هایی نیز در راستای حمایت و تعالی استعدادهای بومی استان فارس است.

وی با بیان اینکه رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس عملکردی درخشان از خود به یادگار گذاشتند، افزود: تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید گواه حماسه آفرینی فرزندان خطه فارس در دوران دفاع مقدس است.

سردار بوعلی با بیان اینکه این حماسه آفرینی ها باید در قالب کتاب، فیلم، مستند و سایر آثار هنری برای آیندگان ثبت و ضبط شوند، گفت: مستندسازی و ثبت حقایق دفاع مقدس رسالت مهم هنرمندان انقلابی است و اگر در این عرصه موفق عمل شود گنجینه ای از تجربیات ارزشمند و راهگشا برای تمام امور و نسل های آینده به دست خواهد آمد.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: هنرمندان انقلابی با تولید آثار مخاطب پسند، مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهی که او آغاز کرده را برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین کنند.

به گزراش فارس در این مراسم که در باغ جهان نمای شیراز برگزار شد از مجموعه آلبوم شهدا و کتاب های دفاع مقدس رونمایی و از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره شعر و داستان مرد میدان از طرف روابط عمومی سپاه فجر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول