اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بیش از ۶۸۰۰ کردستانی وام ودیعه مسکن می‌گیرند

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی کردستان گفت: 171میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار برای پرداخت وام ودیعه مسکن در استان مصوب شده که با ابلاغ کامل آن 6 هزار و 854 نفر موفق به دریافت وام خواهند شد.

بیش از ۶۸۰۰ کردستانی وام ودیعه مسکن می‌گیرند

مصطفی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن در سامانه جامع ، تعداد 32 هزار و 284 نفر ثبت نام کرده که از این تعداد 22 هزار و 682 نفر حایز شرایط هستند.

رضایی خاطر نشان کرد: با توجه به اعتبار مصوب در مرحله دوم تنها 6 هزار و 854 نفر موفق به دریافت وام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 5هزار و 621 نفر متقاضی در خواست داده و تعیین شعبه نیز کرده اند تصریح کرد: از این تعداد برای 647 نفر پرونده تشکیل و تا پایان شهریور 528 نفر وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

 رضایی ادامه داد: طبق اعلام تعدادی از مسئولین بانک‌های استان عدم ابلاغ وام تخصیصی استان به به بانک ‌ای عامل، دلیل کندی در پرداخت وام بوده که با رایزنی‌ها و مکاتباتی که انجام داده‌ایم امیدواریم این مشکل رفع و کل 171 میلیارد و 350 میلیون تومان سهمیه استان تخصیص داده شده و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول