اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعمال محدودیت برای افرادی که واکسن نزده‌اند در دستور کار است

استاندار اصفهان: معتقد هستیم مردم در هفته گذشته برای شرکت در مراسم عزاداری از واکسیناسیون کمتر استقبال کردند اما در آینده نیز محدودیت‌هایی را برای مردم و هم برای کارمندان اداری به منظور افزایش دریافت واکسن اعمال خواهیم کرد.

اعمال محدودیت برای افرادی که واکسن نزده‌اند در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در صد و ششمین نشست ستاد کرونای استان اصفهان اظهار داشت:  امروز مصوبه تشکیل کمیته کرونا و پسا کرونا با محوریت بررسی آسیب‌های مختلف روانی و اجتماعی و راهکارهای مداخله‌ای با استفاده از نظرات روانشناسان،جامعه شناسان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی،علوم پزشکی و بقیه واحدهای اداری صاحب نظر به تصویب رسید.

استاندار اصفهان با تاکید به اینکه شیوع کرونا تغییر رفتارهایی را در سبک زندگی ایجاد کرده است، افزود: متناسب با شرایط کرونا ما هم باید تغییر سبک رفتاری را همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: کاهش رفت و آمدهای خانوادگی و بستگان، تعطیلی ۲ ساله مدارس،کاهش ارتباط اجتماعی بین مردم از اتفاقاتی است که در دوران کرونا موجب تغییر سبک زندگی شده است.

رضایی ادامه داد: به همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها نیز توصیه کرده‌ایم که تغییر رفتار در سبک زندگی پسا کرونایی را به طور نظام‌منددر دستور کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان همچنین به واکسیناسیون استان اصفهان پرداخت و گفت: انتظار داریم با توجه به تامین واکسن، مردم در فضای مجازی ” پویش واکسن زدن» به راه بیندازند و همدیگر را تشویق به دریافت واکسن کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از واکسیناسیون در استان اصفهان مطلوب نیست، اضافه کرد: البته به دنبال اقدامات ایجابی و سلبی هستیم تا واکسیناسیون استان را به ۸۰ درصد برسانیم؛ زیرا ۵۵ درصد جمعیت استان نوبت نخست و ۲۲ درصد نوبت دوم را تزریق کرده‌اند.

رضایی  بیان داشت: معتقد هستیم مردم در هفته گذشته برای شرکت در مراسم عزاداری از واکسیناسیون کمتر استقبال کردند اما در آینده نیز محدودیت‌هایی را برای مردم و هم برای کارمندان اداری  به منظور افزایش دریافت واکسن اعمال خواهیم کرد.

استاندار اصفهان در پایان سمیرم را اولین شهرستان موفق استان اصفهان درزمینه تزریق واکسن عنوان کرد و گفت: ۷۰درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان واکسن تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول