اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جعفر قادری: موضوعات کلیدی حمل و نقل و شهرسازی در سفر هیئت دولت بررسی شود

نماینده مردم شیراز و زرقان در آستانه سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز خواستار بررسی موضوعات کلیدی حمل و نقل و شهرسازی در استان شد.

جعفر قادری: موضوعات کلیدی حمل و نقل و شهرسازی در سفر هیئت دولت بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی موضوعات کلیدی بخش حمل و نقل و شهرسازی شیراز، زرقان و استان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

جعفر قادری با اشاره به موضوع تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه شیراز و شروع عملیات فرودگاه شمال فارس گفت: در این جلسه مقرر شد با استفاده از ظرفیت دولت و بخش غیردولتی هر دو پروژه در سفر دولت به فارس تعیین تکلیف شود.  

نایب رئیس کمیسیون جهش تولید افزود: موضوع راههای استفاده از منابع بانکی و اعتبارات دولتی برای تکمیل خط آهن شیراز، بوشهر که یکی از مصوبات دولت در سفر بوشهر است به بحث گذاشته شد و قرار شد در سفر شیراز هم تامین مالی این پروژه مورد تاکید قرار گیرد. 

عضو کمیسیون برنامه بودجه در ادامه بیان کرد:  تکمیل بزرگراه شیراز عسلویه با نیاز مالی ۳ هزار میلیارد تومانی نیز در این جلسه مطرح و قرار شد در قالب یک پروژه سرمایه گذاری با مشارکت وزارت نفت، شستا، پیمانکار سرمایه گذار و فولاد کوار پیگیری و در مصوبات سفر گنجانده شود، در این راستا برای امضای تفاهم نامه توسط وزیر تعیین وقت شد.  

قادری در پایان اظهار داشت: تامین زمین و ساخت مسکن برای ایثارگران موضوع بعدی بود که وزیر قول قطعی برای حل مشکل مسکن همه ایثارگران فاقد مسکن را داد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول