اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آمار بسیار ضعیف واکسیناسیون در روستاهای آستارا

فرمانده سپاه آستارا آمار واکسیناسون در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل را بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: در حوزه واکسیناسیون مردم در روستاها کم‌کاری‌شده و قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با افرادی که در بحث سلامت مردم کوتاهی کرده‌اند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

آمار بسیار ضعیف واکسیناسیون در روستاهای آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید سعید میرقربانی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری این شهر، وضعیت کرونایی این شهرستان را نارنجی دانست و اظهار کرد: در راستای واکسیناسون اقشار مختلف مردم ۱۲ پایگاه مجاز در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است. 

سرپرست فرمانداری با بیان اینکه تعداد زیاد مراجعان اخذ برگه تردد برای شهروندان و کارکنان فرمانداری شهرستان آستارا مشکلاتی ایجاد کرده است، گفت: از نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار داریم درخصوص صدور برگه تردد تدابیری لحاظ کند. 

آمار واکسیناسیون روستاها بسیار ضعیف است 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی گام‌های متعددی برای نجات جان مردم برداشته‌شده و تیم‌های ره‌گیری، پیش‌گیری و درمان بسیج فعال و در بین مردم هستند. 

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری آمار واکسیناسون در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل را بسیار ضعیف توصیف کرد و افزود: در حوزه واکسیناسیون مردم در روستاها کم‌کاری‌شده و قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با افرادی که در بحث سلامت مردم کوتاهی کرده‌اند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد. 

ایمن‌سازی ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان آستارا در برابر ویروس کرونا 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به تداوم فرایند واکسیناسیون فرهنگیان اظهار کرد: یک‌هزار و ۵۸۴ نفر از فرهنگیان هر دو دز و یک‌هزار و ۴۰۰ نفر نیز دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. 

سید سجاد موسوی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۵ لغایت ۱۸ سال نیز آغاز شده و درهمین‌خصوص به مدیران مدارس اطلاع‌رسانی صورت گرفته است، افزود: تاکنون ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان ۱۵ لغایت ۱۸ سال، بدن خود را در برابر ویروس کووید ۱۹ ایمن کرده‌اند. 

تزریق روزانه ۱۳۰۰ دز واکسن کرونا در آستارا 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: روزانه به طور متوسط بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ دز واکسن کرونا از نوع برکت، سینوفارم و آسترانزکا در سطح شهرستان تزریق می‌شود. 

فرید بصیری‌مقدم با اشاره به تعطیلی برخی مراکز تزریق واکسن در آستارا تصریح کرد: با ارسال نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص منع به کارگیری افراد داوطلب هم‌یار مدافعان سلامت، ۳۴ نفر در سطح شهرستان از حوزه واکسیناسیون کنار گذاشته شده‌اند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول