اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کارمندان واکسن نزده شناسایی می‌شوند

استاندار قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را موظف کرد که تا هفته آینده گزارشی از واکسیناسیون ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای شناسایی کارکنان واکسینه شده و نشده به ستاد استانی مبارزه با کرونا ارائه دهد.

کارمندان واکسن نزده شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری باشکوه برنامه های عزاداری ماه صفر بویژه در اربعین حسینی بیان کرد: مدیران استانی باید تا دقیقه ۹۰، توفیق خدمتگزاری خود را پاس بدارند و تعللی در کارها نداشته باشند.

وی افزود: پیگیری و تأمین سلامتی مردم و شهروندان، یک وظیفه انسانی و فراسازمانی بر دوش مدیران و مسؤولان است و از این رو پذیرفتنی نیست که کوچک ترین تعللی در اجرای مصوبات ستاد استانی یا ملی مبارزه با کرونا دیده شود.

استاندار قم در ادامه به رتبه سوم استان در تأمین زیرساخت های واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه واکسن کافی در استان وجود دارد، بنابراین برای کاستن از  محدودیت ها و ایجاد برخی گشایش ها، باید تلاش حداکثری برای واکسیناسیون حداکثری همچنان در دستور کار باشد.

وی با اشاره به برخی گزارش های ارائه شده درباره کافی نبودن درصد پوشش واکسیناسیون در برخی شهرها و شهرستان‌های استان اذعان کرد: نیاز به تلاش بیشتر در این زمینه بویژه با محوریت فرمانداری ها وجود دارد.

سرمست با ابراز تأسف از برخی فعالیت‌های واکسن هراسانه، خواستار تلاش مضاعف همگان برای گسترش واکسیناسیون بویژه با استفاده از ظرفیت طرح محله محور شهید سلیمانی شد و گفت: باید محله به محله و خانه به خانه به سراغ جامعه هدف برویم.

وی همچنین از ضرورت تشدید نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی سخن گفت و اظهار کرد: طرح سامانه مدیریت هوشمند واکسیناسیون برای مدیریت بیماری های واگیر باید در استان قم با جدیت پیگیری شود تا بتوانیم از موج های دیگر بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

استاندار قم با اشاره به برخی گزارش ها درباره کاهش رعایت شیوه‌نامه‌ها در آرامستان‌های استان، از فرماندار قم خواست جلسه‌ای ویژه برای بررسی این موضوع هماهنگ کند.

وی اضافه کرد: در این زمینه شاید نیاز به اعمال برخی محدودیت ها وجود داشته باشد.

سرمست با تأکید بر این که ادارات استان و پرسنل آن ها باید در واکسیناسیون علیه کرونا پیشقدم باشند تصریح کرد: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری موظف است در نشست هفته بعد ستاد استانی مبارزه با کرونا، گزارشی دقیق درباره درصد پوشش واکسیناسیون در ادارات استان با محوریت استخراج لیست اسامی کارکنان واکسینه شده و نشده ارائه دهد، ضمن آن که دستگاه هایی که پوشش واکسیناسیون در آن ها مطلوب نیست، باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: نامه نگاری در این زمینه کافی نیست و نیاز به استفاده از مکانیسم‌های توبیخی یا تشویقی احساس می‌شود.

سرمست خطاب به گروسی به عنوان معاون خود افزود: ادارات، حوزه کاری شماست و باید پیگیری های لازم در این زمینه با جدیت دنبال شود.

استاندار قم در عین حال لازمه بازگشایی مدارس را گسترش تزریق واکسن دانست و بیان کرد: واکسیناسیون حداکثری عوامل مرتبط با دانش آموزان همچنان در دستور کار است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول