اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 5 هزار و 300 پمپ غیر مجاز آب در سطح شهر اصفهان

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان اعلام کرد: به دنبال آغاز عملیات شناسایی دارندگان پمپ‌های غیر مجاز آب از تیرماه سال جاری بیش از ۷۳ هزار و ۶۰۰ پایش در استان اصفهان انجام گرفت که منجر به کشف بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ پمپ غیر مجاز در سطح استان شد.

کشف 5 هزار و 300 پمپ غیر مجاز آب در سطح شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، به دنبال آغاز عملیات شناسایی دارندگان پمپ‌های غیر مجاز آب از تیرماه سال جاری بیش از ۷۳ هزار و ۶۰۰ پایش در استان اصفهان توسط کنتورخوان‌ها و مروجان مصرف بهینه آب انجام گرفت که منجر به کشف بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ پمپ غیر مجاز در سطح استان شد.

از این تعداد، ۳ هزار و ۴۰۰ پمپ غیرمجاز در سطح شهر اصفهان کشف شد که بیشترین پمپ غیر مجاز کشف شده مربوط به محدوده تحت پوشش آبفای منطقه ۴ اصفهان با ۹۷۴ مورد و کمترین تعداد مربوط به آبفای منطقه یک اصفهان با ۴۸ مورد بود.
پس از شهر اصفهان بیشترین تعداد پمپ‌های غیر مجاز کشف شده مربوط به مناطق تحت پوشش آبفای منطقه براآن و کراج با  هزار و ۳۲۹ پمپ غیر مجاز بود.

مروجان مصرف بهینه آب آبفای استان اصفهان، پس از کشف پمپ‌هایی که بلافاصله بعد از کنتور آب نصب شده‌اند، در مرحله اول به مشترک متخلف، اخطار می‌دهند و در صورت عدم اصلاح و رفع تخلف در مدت زمان تعیین شده، انشعاب مشترک به صورت موقت تا رفع تخلف قطع می شود.

به گزارش فارس، از این تعداد پمپ غیرمجاز کشف شده تا کنون ۲ هزار و ۶۳۱ پمپ اصلاح شده و بقیه نیز در دست اصلاح است؛ همچنین آب شرب ۸۰ مشترک نیز به دلیل سهل‌انگاری در اصلاح پمپ به طور موقت قطع شده است؛ گفتنی است نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد و بر این اساس پایش پمپ‌های غیر مجاز از ابتدای تیرماه در کل استان اصفهان آغاز شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول