اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه ملی عکس به میزبانی خرمدره برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره از برگزاری نمایشگاه ملی عکس در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه ملی عکس به میزبانی خرمدره برگزار می‌شود

ایرج داوود بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در نمایشگاه ملی عکس ۷۰ اثر از ۴۷ هنرمند در گالری فرهنگسرا خرمدره به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره گفت: این آثار از شهرهای تهران، تبریز، بابل، زنجان، شیراز، قزوین، گیلان، مشهد، قم، مازنداران، اصفهان و سایر شهرها در گالری فرهنگسرا به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع نمایشگاه ملی عکس آزاد است، افزود: شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که آثار منتخب در فرهنگسرای خرم‌دره به نمایش گذاشته خواهد شد.

داوود بیگی با بیان اینکه اختتامیه نمایشگاه در صورت مهیا بودن شرایط اواسط مهر ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: درصدد هستیم تا بتوانیم از طریق این نمایشکاه ارتباط میان عکاسان و علاقهمندان به هنر عکاسی را به خوبی برقرار کنیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، ادامه داد: نمایشگاه ملی عکس خرمدره با هدف توسعه بیش از پیش هنر عکاسی، آشنایی مردم با این هنر و نقش آن در توسعه جوامع برگزار می‌شود.

داوود بیگی با تاکید بر اینکه عکس‌ها منبعی ارزشمند برای آیندگان است، اظهار کرد: عکس به عنوان یک ابزار مهم برای اطلاع‌رسانی در دنیای امروز به حساب می‌آید که در تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای بیش از پیش تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی ذی ربط باید بیش از پیش از هنر و هنرمند حمایت کنند تا استعداد علاقمندان به این رشته  به درستی کشف شود.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول