اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مجهز شدن آتش‌نشانی‌ یاسوج طی ۴ سال اخیر/ وقتی شرایط با گذشته قابل قیاس نیست!

شهردار یاسوج گفت: آتش‌نشانی‌ طی ۴ سال اخیر مجهز شده و قابل مقایسه با گذشته نیست.

مجهز شدن آتش‌نشانی‌ یاسوج  طی ۴ سال اخیر/ وقتی شرایط با گذشته قابل قیاس نیست!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نستهن مقدم با تبریک روز آتش‌نشان گفت: شهرداری یاسوج ۳ پایگاه آتش‌نشانی در سطح استان دارد و یک ساختمان خیرساز که به یاد مرحوم بارون‌زاده در حال احداث است و طبق برنامه‌ریزی در فصل پاییز در اختیار آتش‌نشانی قرار می‌گیرد.

شهردار یاسوج با اشاره به توجه به آتش‌نشانی طی ۴ سال اخیر گفت: دو دستگاه خودروی پیش‌رو برای آتش‌نشانی خریداری و تعمیر یک دستگاه ماشین سنگین در اصفهان انجام گرفت.

وی با اشاره به مجهز شدن آتش‌نشانی طی همین مدت گفت: آتش نشانی قابل مقایسه با گذشته نیست ‌و شهرداری در همه عملیات‌ها با کمترین زمان ممکن حضور پیدا کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در برخی تجهیزات و زیرساخت‌ها در مضیقه است، افزود: آتش‌نشانی در موارد مختلفی از جمله غرق‌شدگی عملیات انجام می‌دهد و حتی در سایر شهرستان‌ها هم آتش‌نشانی یاسوج همکاری و کمک لازم را انجام می‌دهند.

مقدم با اشاره به اینکه هفتم مهر ماه روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح  است، گفت: بی شک با رشد و توسعه شهرها و گسترش تکنولوژی خطرات بیشتری شهروندان را تهدید می‌کند و زمانی مردم یک جامعه با آرامش به زندگی می‌پردازند که بدانند مردانی دلیر، متعهد و جسور برای امنیت خاطر و رفاه جانی و مالی آنان به صورت شبانه‌روزی آماده انجام رسالت خطیر خود هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول