اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اما و اگرها در خصوص ماندن یا رفتن مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن

در طی چندروز گذشته اخباری مبنی بر ایجاد تغییرات در بدنه باشگاه ذوب‌آهن منتشر شده است؛ بررسی های نشان می‌دهد که مجتبی فریدونی امروز در محل کار خود حاضر شده است، اما اخباری مبنی بر استعفای وی در رسانه‌ها در حال گردش است.

اما و اگرها در خصوص ماندن یا رفتن مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان‌، در طی چندروز گذشته اخباری مبنی بر ایجاد تغییرات در بدنه باشگاه ذوب‌آهن منتشر شده است.

برخی سایت‌های خبری روز گذشته اخباری مبنی بر استعفای مجتبی فریدونی، مدیرعامل این باشگاه آن هم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور منتشر کردند که این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است و این در حالی است که بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که مجتبی فریدونی امروز در محل کار خود حاضر شده است

احتمال می‌رود که تا ساعاتی دیگر با تشکیل جلسه هیأت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن، در خصوص آینده سکاندار سبزپوشان تصمیماتی اتخاذ شود؛ این تصمیم احتمالاً به تغییر مدیرعامل و یا ماندگاری فریدونی بر مسند کار می‌انجامد.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن که روزگاری عنوان نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را یدک می‌کشید، در چند فصل گذشته به دلیل عدم ثبات مدیریت در این باشگاه تا آستانه سقوط به لیگ پایین‌تر نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول