اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رکوردشکنی شناگر شهرری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

«محمد قاسمی» شناگر تیم شهرری در جریان مسابقات شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی رکوردشکنی کرد.

رکوردشکنی شناگر شهرری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، «محمد قاسمی» شناگر تیم شهرری در رقابت های شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی موفق شد در سه ماده ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد مسافت کوتاه رده های سنی رکورد شکنی کند.

قاسمی در ماده ۱۰۰ متر پروانه رکورد علی رشیدپور که در سال ۱۳۹۸ به ثبت رسیده بود را بهبود بخشید اما این شناگر جوان و مستعد تیم شهرری در ماده های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد موفق شد رکوردهای متین سهران که در سال ۱۳۹۵ به ثبت رسیده بود را پس از پنج سال جابجا کند و نوید آینده ای درخشان برای این جوان شنای ایران داشته باشد.

در دومین روز مسابقات انتخابی تیم ملی شنا جهت رقابت‌های مسافت کوتاه درخشش شناگران حاضر در این رقابت‌ها ادامه داشت و محمد قاسمی شناگر تیم شهرری بار دیگر رکورد شکنی کرد.

قاسمی در دومین روز در ماده‌های ۵۰ متر پروانه و ۲۰۰ متر آزاد رده های سنی مسافت کوتاه رکورد شکنی کرد. رکورد پیشین ماده ۵۰ متر پروانه در سال ۱۳۹۸ توسط ماهان مهری ثبت شده بود. علی جعفری رکورد ماده ۲۰۰ متر آزاد را  در سال ۱۳۹۶ شکسته بود.

به گزارش فارس، رقابت های شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی در روزهای شنبه و یکشنبه (سوم و چهارم مهر ۱۴۰۰) به میزبانی هیات شنا استان زنجان برگزار شد.

این رقابت‌ها به منظور انتخاب شناگران برای پیوستن به اردوی تیم ملی به منظور حضور پرقدرت در رقابت های کاپ شنا قطر و آماده سازی جهت مسابقات داخل سالن آسیا و مسابقات ابوظبی در استخر شهید شهبازی زنجان با استقبال خوب تیم ها و استان‌ها پیگیری و به پایان رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول